Hier werd afgelopen jaar weinig afgestoken in de straat, maar was het wel gezellig op straat omdat gedurende oudjaarsavond er telkens wel wat buren naar buiten kwamen om te kijken naar wat ik afstak maar ze staken zelf niks af .
Buren vonden het ook geen probleem dat ik al om 10 uur 's ochtends begonnen was met afsteken, ik kon verder de hele dag mijn gang gaan voor op straat en heb ook flink wat kunnen afsteken overdag waaronder knalcakes, fluitcakes en klein spul zoals Lesli Orcs en Funke Hollenfeuers .
Na 00:00 uur:
Ik was afgelopen jaar van plan om na 00:00 uur 1 Januari pas rond 00:45 te beginnen met compounds maar buren stonden buiten te wachten tot ik begon, dus om 00:20 toch maar een box gepakt, de Albert Raptor Princess , deze vond ik heel goed mooie salvo's en ondanks de wind bleven de effecten goed hangen .
Daarna gingen de meesten alweer naar binnen en heb ik tot 00:45 uur rondgekeken wat er in de omgeving afgestoken werd en daarna ben ik met wat tussenpauzes deze boxen gaan stoken en hier rustig van genoten :
Vuurwerkmania Coconut Bounty
Rubro Event 4 Seasons
Rubro Event Ice Tiger
Evolution Limited Edition 2
Uiteindelijk was het 01:30 uur en heb ik mijn finale projectje afgestoken op deze volgorde achter elkaar, bedoeling was om dit achter elkaar te laten gaan maar telkens kwamen er auto's aan waardoor ik alles aan de kant moest schuiven ..
Funke Whistling Palms
Iskra Wampir
Return of the Phoenix
El Gato Terremoto 10s
El Gato Terremoto 1s