Hoe stookt jouw straat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor zover ik het thuis heb gevierd tot zover,viel het soms tegen en soms mee,dat hing er ook erg vanaf of sommige niet elders O&N vierde,doorsnee is t hier eigenlijk niet heel spectaculair,in de straat zelf werd er als ik zelf thuis was wel wat gestookt,maar dat was vaak klein spul en na 10 minuten weer over,dus 00:15 was t al een stuk rustiger.
Alleen in de zijstraten word nog al is goed gestookt,en als ik hier de dijk oploop en richting een andere wijk kijk,dan gaat lang en goed los. :bonk:
Dit jaar vier ik het bij een maat van me.(hij en z'n vriendin zijn ook geïnfecteerd :d )
Buiten ons om zijn er daar nog wel een paar fanatiekelingen,dus dat word weer een gekkenhuis denk ik 😎

Laatst bewerkt:
Bij ons in de straat gebeurd niet heel veel. Ja om 12:00 wel wat buren die stoken. Voor de rest in de wijk heb je volgens mij een paar mensen die flink stoken. Maar we vieren het eigenlijk nooit thuis omdat we aan een drukke straat wonen. Vorig jaar waren we in Barendrecht en daar ging het goed los. Dit jaar gaan we weer naar me moeder die woont aan een plein en dat is echt genieten met vuurwerk. En daar woont ook een medefreak en vriend, die ook lekker veel stookt dus word weer genieten.

Tjah we deden ons best in Barendrecht :).

Ik was jammer genoeg dit jaar nagenoeg de enige in de straat, naast wat huisvaders die om 00;00 een pot afstaken. Hopelijk door het geweld van vorig jaar toch wat mensen aangewakkerd om ook wat extra’s te halen :).

Laatst bewerkt:
Op een paar buren na is iedereen op de avond buiten in de straat. Mooie gezellige boel dus. Verder wonen er nog 4 andere echte liefhebbers in de straat en stookt de jeugd ook aardig mee. Een buurjongen vindt fonteinen helemaal leuk en begon afgelopen week nog weer over de Chuckoo Chuckoo’s van Funke die ik afgelopen jaar had, die vond hij zo gaaf. Hij was natuurlijk erg blij te horen dat ik er nog wel wat van had. Naast de gezelligheid dus ook veel vuurwerk in de straat. Ook in de straten om ons heen gaat op sommige plekken het nodige de lucht in, dus ik wil hier niet meer weg :d

Laatst bewerkt:
Woon nu paar jaar in deze stad/dorp, maar nog nooit hier gevierd mede vanwege verbod. Zou het ook graag eens met gelijkgezinde mede-freaks vieren, dat heb ik nog nooit gedaan. Helaas niemand in m'n omgeving die ook gek is van vuurwerk.

Ook weer verhuisd naar een straat waar voornamelijk ouderen wonen, zal dus rustig zijn. Net als tjeerdbeer lijkt het mij ook wel leuk eens met een liefhebber te stoken. Omgeving Den Bosch (Berlicum) doe maar een PB :d

Vooral veel kinderen in de buurt hier. Één buurman die wel eens wat cakes heeft maar in de straat verder niet echt. Verderop in de wijk wel een freak met elk jaar een lading compounds. Geen idee of die hier ook bekend is. Is in het dorpje Wehl mocht iemand zich herkennen..

Wel leuk met die koters allemaal. Weten inmiddels dat er hier ook wel leuk spul wordt gehaald. Ik probeer ook altijd wel wat leuk klein spul voor die kids te halen. Vinden ze prachtig. Vorig jaar wel een knaapje aangesproken op een vlinder in z'n tasje. Later ook papa nog gesproken, die wist van niks. Dus ik ben benieuwd of dat kind nog blij met me is.. Haha.

Oja, en nieuwe overburen gekregen maar die zijn vrijwel zeker geen freaks. Eerder haters.. :(

Kennelijk heb ik een buurjongen van mij aangestoken met het virus. Ik zie het als mijn taak om hem de do’s en don’ts van onze hobby bij te brengen.
Hij heeft geen idee dat ik een mega selectie heb dit jaar en verheug me er heel erg op om met hem klein en groot vuurwerk de lucht in te knallen.

Hier stookt er echt niemand in de straat meer. Jammer, vroegâh altijd wel druk in de straat met vooral Duitse supermarkt cakes, maar wel gezellige sfeer. Allemaal om en om stoken! Nu weet iedereen dat ik degene ben die stookt en komen ze kijken. Wel tof, maar niet gezellig.

in de buurt wordt wel veel afgestoken maar in de straat valt het wel mee. er zijn een paar buren die een paar potjes afsteken maar dat is het dan wel, gelukkig zijn er een paar nieuwe buren bijgekomen dus kijken of daar nog wat stokers tussen zit

In mijn eigen straat zijn er weinig medestokers. Om 00:00 nog wel de huisvaders die ff een bakkie de lucht in blazen, maar dan houd het ook op. Wel is er een straat verder iemand die net zo gek is als ons, dus wij stoken altijd lekker tegen elkaar op. (Al winnen wij die strijd altijd wel)

Bij mij in de straat helaas weinig mensen die de hele avond doorstoken (in de buurt gelukkig wel). De meeste komen na 0:00 even na buiten om een paar, meestal Duitse, potjes af te steken. Verder wel veel jeugd die de hele dag en avond overal een beetje lopen te stoken met knalspul. Al met al een prima buurt, waar je ongestoord je gang kan gaan.

Ik ben van een vuurwerkgekke "volkswijk" naar een wijk verhuisd met vele ouderen en waar de huizen verder uit elkaar staan. Ik denk dat het echt afkicken gaat worden aangezien ik niet verwacht dat iemand hier in de buurt überhaupt het kan waarderen. Ik zal binnenkort eens voorzichtig informeren bij de buren hoe ze erin staan.

Verhuizing is 364 dagen positiever in het jaar maar DE dag van het jaar gaat vanaf nu wel anders zijn.

Ik ben van een vuurwerkgekke "volkswijk" naar een wijk verhuisd met vele ouderen en waar de huizen verder uit elkaar staan. Ik denk dat het echt afkicken gaat worden aangezien ik niet verwacht dat iemand hier in de buurt überhaupt het kan waarderen. Ik zal binnenkort eens voorzichtig informeren bij de buren hoe ze erin staan.

Verhuizing is 364 dagen positiever in het jaar maar DE dag van het jaar gaat vanaf nu wel anders zijn.
Totdat je die ene buurman tegen komt die hetzelfde denkt als jij! :holland:

Dat hangt er vanaf,zelfs in een buurt waar je verwacht dat "de buurt" er tegen is,kan men tegen het plafond aanspringen "van de herrie"
Maar zolang je stookt in de toegestane tijden en met toegestaan spul,dan heeft men toch echt pech "als buurt" :d

Wij wonen in een kinderrijke straat, dus er wordt overdag veel cat1 gestookt (straat ligt vol om 17.00 uur) verder zijn er enkele buren die 1 of meerdere boxen hebben. Het wordt in iedergeval gewaardeerd.

echt heerlijk mijn buren stoken altijd voor de 3k op en dan sta ik erbij als toen nog 16 jarige met mijn eerste compound (wipe out) helemaal blij natuurlijk. nu is mijn budget wel iets groter en hoop ik ook wel een oogje te krijgen van de straat.

echt heerlijk mijn buren stoken altijd voor de 3k op en dan sta ik erbij als toen nog 16 jarige met mijn eerste compound (wipe out) helemaal blij natuurlijk. nu is mijn budget wel iets groter en hoop ik ook wel een oogje te krijgen van de straat.
Lijkt mij geweldig zo'n buurman.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan