Stuifie
VWC lid
Ik had er recentelijk over gedroomd.. dat er plots 3 gasten van dit forum hier in de straat kwamen wonen. Was me het avondje wel!hahaha sow, dat zou nog eens wat zijn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had er recentelijk over gedroomd.. dat er plots 3 gasten van dit forum hier in de straat kwamen wonen. Was me het avondje wel!hahaha sow, dat zou nog eens wat zijn...
Bij ons in de straat gebeurd niet heel veel. Ja om 12:00 wel wat buren die stoken. Voor de rest in de wijk heb je volgens mij een paar mensen die flink stoken. Maar we vieren het eigenlijk nooit thuis omdat we aan een drukke straat wonen. Vorig jaar waren we in Barendrecht en daar ging het goed los. Dit jaar gaan we weer naar me moeder die woont aan een plein en dat is echt genieten met vuurwerk. En daar woont ook een medefreak en vriend, die ook lekker veel stookt dus word weer genieten.
Totdat je die ene buurman tegen komt die hetzelfde denkt als jij!Ik ben van een vuurwerkgekke "volkswijk" naar een wijk verhuisd met vele ouderen en waar de huizen verder uit elkaar staan. Ik denk dat het echt afkicken gaat worden aangezien ik niet verwacht dat iemand hier in de buurt überhaupt het kan waarderen. Ik zal binnenkort eens voorzichtig informeren bij de buren hoe ze erin staan.
Verhuizing is 364 dagen positiever in het jaar maar DE dag van het jaar gaat vanaf nu wel anders zijn.
Dat hangt er vanaf,zelfs in een buurt waar je verwacht dat "de buurt" er tegen is,kan men tegen het plafond aanspringen "van de herrie"Ik ben van een vuurwerkgekke "volkswijk" naar een wijk verhuisd met vele ouderen en waar de huizen verder uit elkaar staan. Ik denk dat het echt afkicken gaat worden aangezien ik niet verwacht dat iemand hier in de buurt überhaupt het kan waarderen. Ik zal binnenkort eens voorzichtig informeren bij de buren hoe ze erin staan.
Verhuizing is 364 dagen positiever in het jaar maar DE dag van het jaar gaat vanaf nu wel anders zijn.
Lijkt mij geweldig zo'n buurman.echt heerlijk mijn buren stoken altijd voor de 3k op en dan sta ik erbij als toen nog 16 jarige met mijn eerste compound (wipe out) helemaal blij natuurlijk. nu is mijn budget wel iets groter en hoop ik ook wel een oogje te krijgen van de straat.