Hoe stookt jouw straat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan zit de traditionele kerstvakantie er weer bijna op voor ons. We hebben weer prachtige dagen gehad. Echt zo ontzettend genoten van de vuurwerktraditie en alles wat erbij komt kijken. En wij niet alleen, heel de wijk deed mee.

Check het in deze skyline video (40 minuten) en geniet mee van deze traditie om met oud en nieuw het nieuwe jaar in te gaan met heel veel mooi siervuurwerk vanuit heel de wijk 🤩😁👌🏻🎆

40 Minuten Heerlijke Skyline Beelden van de jaarwisseling in Eindhoven

In de straten rondom ging tussen 0.00 en 0.20 uur veel af. Kon mooi even vanuit het dakraam kijken.

De straat zelf viel me tegen, groot deel bleek toch weg te zijn en degenen die er waren stonden op afstand vooral te kijken naar ons vuurwerk.

Ik mis het gezellig samen stoken in je buurt wel. Desalniettemin erg gezelig gehad met de familie die op bezoek was.

• Like
Waarderingen: bri
Hier sinds dit jaar veel gezeur in de straat van 1 stel buren. Is een wat ouder stel, had doodsangsten uitgeslagen als ik haar mag geloven. Even voor de duidelijkheid, heb alleen legale compounds geschoten.

In mijn straat wordt niks afgestoken. Op de jaarwisseling locatie waren wij ook de enige in de straat.

Mijn straat stook nauwelijks. Vroeger was het altijd gezellig met een vaste kliek bewoners maar sinds een paar jaar is de buurt enorm aan het ver-yuppen, en is er weinig meer aan. Er staan her en der wat plukjes mensen klein spul af te steken maar die zijn na een kwartiertje weer binnen. Niemand die even een praatje met elkaar maakt of elkaar gelukkig nieuwjaar wenst ook. Komt er dus op neer dat ik meestal als enige (vaak wel met mijn dochter) sta te stoken.

Niet dat ik minder van het vuurwerk geniet hoor, maar de sfeer is ver te zoeken.

Hier ook weinig in Toolenburg. Dat brengt mij tot de volgende vraag; zijn hier liefhebbers uit Hoofddorp?

Ik was wederom positief verrast. Veel Duits spul, maar ook prima 30mm cakes. Wederom meer mensen die stookten dan vorig jaar. Heerlijk van genoten tot half 1, toen was het mooi geweest en heb ik de hele straat naar mijn erf begeleid voor het echte werk. Daar stond alles doorgelont klaar aan de waterkant en na ruim 20 minuten aktie luid applaus in ontvangst genomen. Wat hebben we toch een mooie traditie.

Ik was ook positief verrast. De bekende buren hadden weer goed uitgepakt en had het idee dat er over het algemeen meer lawaai was.

Bij mij in de straat de overbuurman, en de buurman van een straat haaks op die van mij. Mijn broertje is vaak bij mij met oud en nieuw en met zijn 4'en stoken wij op het kruispunt om en om. Altijd erg gezellig, familie van iedereen die er is en de hele straat staat een meter of 25 van alles af en met zijn 4'en stoken we (ieder zijn eigen vuurwerk) er op los.

Houd het overzichtelijk en veilig voor iedereen.

Eind vorig jaar verhuist, dus altijd afwachten hoe er gestookt wordt in de nieuwe straat/buurt. Nou ik ben met mijn pyrohartje in de boter gevallen. Om 6 uur al meteen veel cakes en compounds die de lucht in gingen. Leuk dat ik niet de enige was die aan stoken was. Daarna ben ik naar mijn vader in een andere stad gegaan om later weer huiswaarts te keren. Man man wat was dat genieten om 12 uur op het balkon😍 . Ging de ene naar de andere kneiter illegale bak de lucht in. Waanzinnig. Hier blijf ik de komende jaren graag wonen🤣.

Klein stukje gefilmd van een Riakeo F4 bak. Ging echt helemaal nergens meer over. Wat een vuurwerk is dat. Knalde alle Triplex bakken er finaal uit.

Eind vorig jaar verhuist, dus altijd afwachten hoe er gestookt wordt in de nieuwe straat/buurt. Nou ik ben met mijn pyrohartje in de boter gevallen. Om 6 uur al meteen veel cakes en compounds die de lucht in gingen. Leuk dat ik niet de enige was die aan stoken was. Daarna ben ik naar mijn vader in een andere stad gegaan om later weer huiswaarts te keren. Man man wat was dat genieten om 12 uur op het balkon😍 . Ging de ene naar de andere kneiter illegale bak de lucht in. Waanzinnig. Hier blijf ik de komende jaren graag wonen🤣.

Klein stukje gefilmd van een Riakeo F4 bak. Ging echt helemaal nergens meer over. Wat een vuurwerk is dat. Knalde alle Triplex bakken er finaal uit.
Wat een prachtig monster is dit! Bizar😈🐉

Ook hier positief verrast. Normaal is t altijd erg rustig maar nu leek t of de hele buurt had ingekocht. Super om te zien. Ook veel Duits maar dat mocht de pret niet drukken. Vind die tail bakjes toch stiekem ook wel erg leuk.

Zo he die Magnificent wat een bak zeg, te gek!

Bij ons is het normaal erg rustig mensen zeiken vaak over vuurwerk, zijn we vaak de enige in het hofje daarbuiten word er wel flink gestookt.
Dit jaar was dat gelukkig anders. Nieuwe mensen in de wijk met de sodem and gommorah en alle blokken van Riakeo.
Dus konden we goed zien hoe de wind tekeer ging ;)
We hadden concurrentie haha, was echt mooi!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan