Hoe stookt jouw straat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Links en rechts van me hebben ze altijd wel het een en ander maar vrij beperkt. De overbuurman is niet altijd thuis maar als hij thuis is pakt hij ook nog wel redelijk uit. Van 18.00 tot 0.00 ben ik vrijwel de enige die staat te stoken (met de kinderen en een deel van de visite), vanaf 0.00 tot 0.30 wordt er dus wel meer gestookt maar daarna ben ik weer als enige over.

In de straat was er op mij na nog 1 fanatieke stoker, maar die zijn begin dit jaar verhuisd. Verder in de staart wordt niet gestookt, in de straten er omheen wordt dat ruimschoots goed gemaakt. Gaat hele avond door vuurwerk de lucht in in de wijk. Dat er in de straat zelf niet gestookt wordt is zonde, maar ook wel lekker rustig.

Wij wonen hier nu 3 jaar en vorig jaar voor het eerst thuis gevierd, was de enigste in mijn straat. Aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant kan je wel rustig genieten van jouw vuurwerk. Buren kwamen vorig jaar wel kijken

Voordat wij er kwamen wonen was het een doodse bende. Inmiddels word er al ver van te voren gevraagd of wij oud en nieuw thuis vieren.

2 jaren geleden hier thuis gevierd. Straat zelf ging verderop wel om 0.00 uur lekker te keer. Rondom ons huis ging het ook mooi. Straat er achter doen altijd samen met elkaar, dus die gingen ook goed los.

Ik woon in de polder. En de buren die we hebben doen niet aan vuurwerk. Ik sta er dus alleen voor. Wel altijd mooi uitzicht over het dorp dat achter ons ligt.

Bij ons in de straat gebeurd niet heel veel. Ja om 12:00 wel wat buren die stoken. Voor de rest in de wijk heb je volgens mij een paar mensen die flink stoken. Maar we vieren het eigenlijk nooit thuis omdat we aan een drukke straat wonen. Vorig jaar waren we in Barendrecht en daar ging het goed los. Dit jaar gaan we weer naar me moeder die woont aan een plein en dat is echt genieten met vuurwerk. En daar woont ook een medefreak en vriend, die ook lekker veel stookt dus word weer genieten.

Ik krijg regelmatig vragen van vrienden of we oud en nieuw bij hun gaan vieren maar daar begin ik niet aan. Logistiek alleen al is het een uitdaging. Lekke thuis!
Hier vieren we het vaak bij mn schoonmoeder met hele fam en dit herken ik wel ja. Tegenwoordig woont ze 2 straten verder en dan zie je maar weer: elk nadeel heeft zn voordeel 🤪 (mods willen jullie account moederr655 verwijderen van vwc voor ze dit leest?)

Ik krijg regelmatig vragen van vrienden of we oud en nieuw bij hun gaan vieren maar daar begin ik niet aan. Logistiek alleen al is het een uitdaging. Lekke thuis!
Hier ook, altijd thuis ook fijn met de kids. Op “mijn” dag heb ik geen zin om het bij een ander te vieren.

Afgelopen jaar was ik de enige in de straat maar een paar straten verderop ging het wel lekker los. Dit jaar dus maar ergens anders vieren.

Sinds vorig jaar ben ik hier komen wonen, afgelopen jaar was dus de eerste keer Oud en Nieuw hier .

Ik was de hele avond de enige die aan het stoken was, af en toe kwam er wel iemand naar buiten om te kijken en te filmen, maar ze staken zelf niks af .

Om 12 uur / half 1 was ik zo'n beetje de enige die aan het stoken was in de straat, iets verderop hadden ze wel een aantal losse cakes .

Buren in mijn straat stonden wel buiten te kijken na 12 uur naar mijn vuurwerk wat ook leuk was , kreeg veel complimenten van het mooie vuurwerk na de tijd.
Ik ken het gevoel.. eigenlijk best jammer
Hier in de hoek van de wijk echt praktisch niks.. 2 gezinnen uit de straat komen wel altijd even kijken met sterretjes in de hand, maar daar blijft het eigenlijk ook bij

Wij doen samen wat met de buurt.
Iedereen geeft wat geld ook mensen die er niet zo van houden .
We Geven dan een kleine vuurwerkshow op een veilige plaats dus niet in de woonwijk ,denk daarbij aan een parkje of stukje land.
Beter voor de veiligheid
Dus win win situatie

Begin dit jaar verhuist, dus heb nog geen idee. Al heb ik in januari wel de nodige vuurwerkresten in de straat van ons toen nieuwe huis zien liggen, dus dat moet denk ik wel goedkomen:d

Begin dit jaar verhuist, dus heb nog geen idee. Al heb ik in januari wel de nodige vuurwerkresten in de straat van ons toen nieuwe huis zien liggen, dus dat moet denk ik wel goedkomen:d

Hoop mensen verhuisd dit jaar... zou toch fantastisch zijn als we allemaal per ongeluk in dezelfde wijk wonen! haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan