Hoe plan jij je laatste dag van het jaar in ??? Foto,s plus filmpjes

planning voor dit jaar is lekker uitslapen, lekker relaxed een bakkie koffie en ontbijten.
tenslotte al druk genoeg geweest met alle voorbereidingen.

bbq in de carport zetten, alles een beetje klaarzetten verder.
rond een uurtje of 4 komen de stookmaten pas en kunnen we lekker rustig aan gaan beginnen met wat single shots, matten, knalcakes, wat los knalspul :D

in de avond komt er ook nog wat andere familie bij.
rond 23:00 word het showtje klaargezet in het veldje hierachter en zullen we de boel af gaan zetten met lint.

00:00 iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en rond 00:15 zal het showtje gestart worden.
00:30 weer terug naar het kleine pleintje hiervoor om lekker verder te gaan met het nodige spul.

ik vermoed dat de buren ook weer een kampvuur zullen maken en mocht het weer mee zitten dan blijven we tot een uurtje of 4:00 buiten.

En de volgende dag zal alle troep opgeruimd worden.

De laatste dag... Denk er 364 dagen per jaar aan en toch schiet er die dag zo veel bij in zodat ik veel dingen vergeet te doen of ik niet wil doen omdat er gewoon gestookt moet worden. Eten en drinken bijvoorbeeld. Dit jaar zal het niet anders zijn. Eerst moet ik nog terug zien te komen uit Noord- Brabant naar Noord- Holland, als het niet te laat word de 30e rij ik s'nachts pas naar huis en anders de 31e in de ochtend pas.

Toch rond 8 u opstaan , dan gelijk een flinke draaien en roken.
Dan naar m'n ouders toe , om vervolgens daar flink te stoken. 'savonds ga ik naar vrienden , en dan gaat het goed loos :)

Eten wil ik ook zo min mogelijk doen die dag , om meer te stoken hahaha .

Heb geen planning qua afsteken , gewoon lekker raggen en knallen, en flink roken :)

Bijna zo ver heren !!!

Zaterdag de eerste bestelling ophalen, en dan als een gek aan het werk. Veel projecten dit jaar. Knal project, Crackling project, Palm project, Vooravond project, NoName project en als fluitfreak een gigantisch Fluit/Schreeuw/Spinner project. Platem opmeten, cake's & singleshots plaatsen en vastzatten en natuurlijk doorlonten. Zondag rustdagje. Maandag naar Steenbergen om weer een lading vuurwerk op te halen, en de laatste dingen op de projecten monteren. Nog een pijlenrekje maken voor de opening. Camera's en statieven, hoofdlampje enz klaarzetten. En dan afwachten tot de 31ste:D. Foto's en Video's gaan natuurlijk zeker volgen!

Voorproefje van het Fluit/Schreeuw/Spinner project: 12x Ghost King / 12x Whistling Thunder Queen / 4x Missile 16sh. / 3x Snake 7sh. / 2x Psycho Mania 9sh. / 3x Cruisers 24sh. + 3x Cruisers 24sh. / 2x King Cobra 30sh. :bye:

dit jaar heb ik niet zo gek veel plannen .
ik vraag me eerder af hoe ik het beste op het weer anticipeer

dit jaar heb ik niet zo gek veel plannen .
ik vraag me eerder af hoe ik het beste op het weer anticipeer

Gelijk heb je zeker.
Na gisteren en vandaag weet ik ook niet wat te doen met het weer.
Maar alles kan natuurlijk nog veranderen dus heb er nog volle vertrouwen in.

Ik doe het hier mee
1525440_637859286270863_1253363996_n.jpg

Toch rond 8 u opstaan , dan gelijk een flinke draaien en roken.
Dan naar m'n ouders toe , om vervolgens daar flink te stoken. 'savonds ga ik naar vrienden , en dan gaat het goed loos :)

Eten wil ik ook zo min mogelijk doen die dag , om meer te stoken hahaha .

Heb geen planning qua afsteken , gewoon lekker raggen en knallen, en flink roken :)

Bijna zo ver heren !!!

Dit jaar zonder een dikke roken :)

collectie201314.jpg

Dit was mijn collectie vorig jaar. Echter had ik op het moment van deze foto een daylight showtje, en aardig wat delicious thunder en secret salute geschoten, toen ik er achter kwam dat ik nog geen fotootje had haha.

Mijn vriendin en ik wonen niet zo groot, maar ik ben iemand dat wanneer het eindelijk de tijd van het jaar is, ik er ook constant aan herinnert moet worden. Dat doe ik dus door het midden in de woonkamer te stallen haha, mijn vriendin zegt altijd gooi het toch in de schuur, maar dat vertik ik.

Snap ik, wij houden immers van vuurwerk, je houd ook van je vriendin, die gooi je toch ook niet in de schuur :p
Leuk topic dit :)

Duurt niet meer lang heren / dames !! :D
Verheug me weer erg , net op de scooter door de kou gereden en het kriebelt weer erg .
Voelt echt goed , dit jaar zonder die groene rotzooi .. Eerste jaar zonder in 10 jaar tijd :) !

Haha ik probeerde echt jaren heel mijn dag precies uit te plannen en welk vuurwerk ik waar en wanneer wou gaan afsteken. :bonk: Uiteraard nooit iets van terecht gekomen en verder plan ik dus ook niet veel meer maar ik zie wel hoe het loopt.

Back
Bovenaan