Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoe plan jij je laatste dag van het jaar in ??? Foto,s plus filmpjes
Dit jaar weer eens lekker bij m'n ouders de hele dag , heerlijk . Gewoon lekker knallen en flink los gaan is mijn planning. Ook gezellig met hun lekker eten en drinken ik zal van allerlei hapjes gaan maken voor ons en er een top dag van maken !
Ik ga wel even een planning maken wat ik voor en na 00:00 afsteek. Heb namelijk meerdere 00:00 waardige cakes, waar ik dus een keuze tussen moet maken . Hoe doen jullie dat?
Ik heb voordietijd ook altijd een planning wanneer ik wat en hoelaat wil afsteken.
In de praktijk komt er niks van terecht. Gewoon de vuurkorf aan en we zien het wel :-D
Het is belachelijk waar je (ik) soms over nadenk..
Wat als het hard waait? Wat als het regent overdag? Wat als het 's avonds regent..
Maar ook, extra accu's extra micro sd kaartjes.. wanneer leeg halen? / laptop mee. Accu's bijladen..
Wat neem je mee voor vuurwerk? Mocht je aangehouden worden.. ben je niet alles kwijt.
Waar is controle? en waar mogelijk niet? Vorig jaar midden in het dorp.. niks aan de hand.. maar is dat dit jaar weer zo?
Instellingen van de camera's welke zijn het beste? En bij restlicht (volle maan)..
Waar moet ik allemaal langs? Carbid? - locaties in de stad etc etc etc
Ik plan eigenlijk niks omdat ik de voorbereidingen al tref de dagen van te voren.
Meestal is het lekker uitslapen dan heb ik meestal 2 a 3 feesten die ik moet djen.
Daarna altijd naar familie daar djen en vuurwerk schieten.
Voor mij is oud en nieuw een werkdag en tussendoor schiet ik vuurwerk en zodra ik klaar ben schiet ik vuurwerk.
31 december ga ik rond 9 uur eruit en dan ga ik alles aan elkaar bouwen en alles sorteren !! Tegen 13:00 ga ik nog even na men kameraden beetje eten enz gezellig wat praten !! En dan rond 17:30 is het alles sorteren wat ik ga afsteken voor het 18:00 Project ! Om 20:00 is altijd even rustig aan en alles sorteren voor de show van 0:00 en dan is het moment daar gekomen van het kippenvel moment !! Eeerst even kijken wat de buurt heeft en met klein spul beginnen en dan rond 00:30 begint het echt werk en dan geef ik een showtje weg
Neeh, doe niet aan plannen. Zie wel hoe het loopt. Heb ik tijd/zin fotografeer/film ik alles meestal. Ligt ook meestal aan het weer. Verder gewoon rustig aan.
Meestal word ik wakker rond een uur 10 als het eerste vuurwerk word afgestoken.(bij ons gelukkig nog steeds om 10 uur s,ochtends)Daarna rustig koffie drinken,ontbijten en de laatste boodschappen even doen.Dan ga ik even bekijken wat voor vuurwerk ik als eerste en laatste ga afsteken.Begin meestal met wat duitse blokjes en eindig met grote potten en matten.Begin er weer zin in te krijgen
vroeg wakker woorden dan koffie en olibollen bakke en dan om 10 eve wat afsteken met me dochter en dan gewoon relaxen tv kijke koffie en af toe even na biuten kijke wat buurt aan knallen is en zelf wat afsteken ook en s avonds voor eerst aleen met me gezin oudjaar vieren en vuurwerk afsteken af en toe
Ik heb ook zo'n beetje een schema voor wat ik zal afsteken.
Van 10 uur tot het donker begint te worden:
Zena Traat
Red Thumping Thunder
Nitraatcake
Baby Vlinder
M-10.000
The Mammoth
Toffee
Thunder Cracker
Thousand Farts
Crackling Balls
Babypijl Knal
Als het donker wordt:
Romeinse Kaarsen
Stroboscoop
Fountain Parade
Flying Bees
Chooet Mega Shock Box
Booster Box
Space Flight
Sick 6
Grondbloemen (met en zonder knal)
Wat er nog is van het knalvuurwerk
0.00:
Shogun Rainbow Assortment
Crackling Pearls
Missile
Burning Dragon
Moonlight Rockets
Quatro Pakket
Revolution X
Bij mij begint het feest eigenlijk al op het moment va afhalen(veel 's nachts en 's ochtends) daarna ben ik de komende 3 dagen bezig met het in elkaar knutselen en klaar zetten van mijn projecten en cakeboxen.
op de dag zelf ga ik overdag hoogstwaarschijnlijk met mijn stookbuddy's op een uitgestorven plek staan om wat knallers af te steken. daarna een paar uur pauze om de laatste dingen te regelen voor de avond show. na het eten(stipt 6 uur) gaan wij naar buiten om de buurt even te laten weten dat vuurwerk nog steeds leeft(fluit en knalblokken galore) en vandaar uit gaan we steeds meer opbouwen tot de finale die tussen 1 en 3 's nachts gepland staat.
)overigens staat de locatie van mijn avondshow nog niet helemaal vast en mijn schietlijst ook nog niet helemaal compleet)