Hoe plan jij je laatste dag van het jaar in ??? Foto,s plus filmpjes

Ik zeg het nogmaals. JA controleren! Altijd.
Bij bijvoorbeeld Ano in Milheeze heb je speciale tafels enzo kan je lekker alles uitpakken lijstje nagaan. (Weet eigenlijk niet hoe dit in andere winkels is)

En verder, welkom bij de club :D

Ik zal daarvoor vast niet in aanmerking komen. Is eerste jaar dat ik een vuurwerk freak ben ( Vind ik zelf) en ook al zolang van te voren om vuurwerk bekommer en actief opzoek ga naar wat voor vuurwerk er nou is.

Ik leer veel jullie die hier actief zijn op het forum zo heb ik visco lont gekocht ( wist niet eens dat dat bestond) en ga dus ook mijn vuurwerk controleren.

Daarom zal mijn 31ste december dit jaar heel anders zijn dan jaren hiervoor. :D
Heb natuurlijk wel een kleine planning waar ik me aan wil gaan houden soort van. xD

WELKOM BIJ DE CLUB.:thumbup:

Ik sta ingeschreven vanaf 06-augustus-2013.
Ben eigenlijk ongeveer twee weken echt actief op VUURWERKCREW. Heb altijd al van vuurwerk gehouden maar voor heen was het kopen kijken en genieten.Zins dit jaar en mijn eerste projectje heb gedaan voor mijn zoon zijn verjaardag ben ik ook pas echt bezig met voorbereiden, plannen, doorlonten ga zomaar door.
Ik weet ook niet alles van vuurwerk maar hier op :thumbsup:VUURWERKCREW:thumbsup: is echt veel te vinden.(bijna alles wel denk ik):thumbup:
Meestal als je iets vraagt wat je niet weet geeft er altijd wel iemand antwoord of uitleg.

S6 op de VWC
GENIETEN DOE JE MET VUURWERK

Ik controleerd nooit en bij intratuin nooit problemen gehad alleen bij een fixet dealer waren ze de pot wild west van Wolff vergeten:(

Ik zie dat er continu over de action word gesproken met het Cat.1 vuurwerk.
Bij welke action word dit dan verkocht ik heb het nog nooit gezien?!

Ik zie dat er continu over de action word gesproken met het Cat.1 vuurwerk.
Bij welke action word dit dan verkocht ik heb het nog nooit gezien?!

Eind november begin december komen meestal deze winkels weer met het klein spul
daarom was dat even het gesprek.:p
Als je dan toch in action ben altijd even vragen waneer het dan wel komt.
Bij ons werd er verteld dat in onze regio de vrachtwagen eerst gevuld moest zijn voor hij ging rijden langs alle filialen met het vuurwerk.

nu weer wachten op de drie dwaaze dagen van het jaar.:cool:

Demo van john de knaller in almere.:thumbup:
Gister kon ik helaas niet naar de knallende ketel,
vandaag wel naar john gelukkig.
Was weer te gek,en lekker druk.:cool:

Wat een finale weer !!!:handsup:

En natuurlijk weer gefilmd. :p
demo almere.jpg

demo.jpg

johndeknaller.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft iemand er zin in :D

De hele "planning" voor een show ben ik nog aan het maken, heb we een globaal idee maar het is nog verre van af. Overdag is de planning lekker simpel: 10:00 - 23:00 -> stoken

Wat en wanneer dat zie ik dan wel.

Gewoon overdag knallen, wat fonteintjes, 's avonds meer sier en om 0:00 me grootste potten. Zelf ben ik niet zo van de sier dus koop ik potjes van 14,95 die ook niet verkeerd zijn. :)

Ik zal hier ook nog maar even iets opzetten.:p

De muzieklijst samengesteld met en voor al mijn visite
Wat te luisteren de laatste dag van het jaar.:D
Het is totaal vier uur muziek voor jong en oud.
Muziek uit alle jaren en voor iedereen wat.:D

Ik had geen zin om moeite te doen vandaar maar even drie foto,s gemaakt.:cool:

IMG_4983.jpg

IMG_4984.jpg

IMG_4985.jpg

Demo in lelystad echt te gek !!!!
Finale met muziek,lasershow en natuurlijk het vuurwerk.
Watch and see !!!!

Wow, aardig vette show! Thnx voor het delen. Je muzieklijst ziet er trouwens ook netjes uit.. met uitzondering van de enkele kinderhits :wink: Ach, de kinderen moeten ook vermaakt worden.

Back
Bovenaan