Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
Leuk topic! (y)
De dag zelf wordt van tevoren wel enigszins gepland. Om te beginnen, waar wordt het gevierd? Altijd een vraag op zichzelf.
Die bezoek ik mijn oma aangezien zij die dag jarig is. Vaste prik, ben ik mee opgegroeid.
Voor de rest is het de vraag hoe ik wakker word en hoe laat. Dat gaat veel bepalen voor de rest van de dag. Twee jaar terug werd ik wakker met een hang over en zat ik bij oma wakker te worden met een bak koffie en een bonkend hoofd. Mijn broer idem dito. Mijn streven is wakker te worden rond een uur of 8. Wel met minimaal 8 uur slaap die nacht. Goed uitgerust zijn vind ik belangrijk.
De rest van de dag zie ik het wel. Na oma's verjaardag is alles mogelijk, alleen wil ik tijdig op de plek aankomen waar ik de jaarwisseling zelf vier. Na de heisa van afgelopen jaar, doe ik het overdags lekker rustig aan.
Wat betreft eten wil ik in de ochtend goed ontbijten. Met een bak koffie erbij. Bij oma is het ook koffie en wat cake ofzo.
Rond 12:00 uur goede lunch. Ergens tussen 17:00 en 18:00 iets van een pizza. Goed bodempje in ieder geval. Uur of 16:00/17:00 een eerste biertje, gewoon voor de smaak en om te vieren dat het écht zo ver is. 00:00 champagne/cava/prosecco/sekt. Tussendoor oliebollen, appelbeignets/flappen en toastjes met smeersels uiteraard. De rest zien wel nog wel![]()
Ik sta om 6 uur op, eet wat en natuurlijk een paar bakken koffie.
Stap vervolgens in de auto en rij naar de winkel om alles weer voor te bereiden voor de laatste verkoopdag.
Potjes,paketten en alle andere vuurwerk uit de bunker de winkel in en de kassa's en pinaotomaten opstarten.
Als het even iets rustig is in de winkel raps naar buiten om ff een paar knalpotten aan te steken.
Om 20.00 uur deur dicht,bus vol vuurwerk laden, naar huis toe, en lekker stoken met mijn zoon,kameraden en de rest van de fam onder het genot van een happie en een drankje.
Dit gaat door tot een uur of drie .
Weer een jaar verder.
Rond 8 uur opstaan.
Dan om 10en een Thunderking lawinepijl en een knalpot doen.
Dan tussen 2 en 4 richting Vuurwerkkoning om daar tot een uurtje of 10-11 's avonds te stoken.
Daarna naar vrienden van mijn moeders om daar de jaarwisseling te vieren met een hele hoop pijlen/cakes/knallers![]()
goedemorgen,
Vandaag even een foto van deSINT
geplaatst die langs is gekomen en zijn kado,s onder de kerstboom heeft gegooid
![]()
Bekijk bijlage 15367
WAT ZIT ER TOCH IN ???
Bekijk bijlage 15368
WAT ZAL ERIN ZITTEN
Bekijk bijlage 15369
goedemorgen,
Vandaag even een foto van deSINT
geplaatst die langs is gekomen en zijn kado,s onder de kerstboom heeft gegooid
![]()
WAT ZIT ER TOCH IN ???
Bekijk bijlage 15368
WAT ZAL ERIN ZITTEN
Helaas is sinterklaas nog niet bij mij langs gekomen. :(
Maar ik ben door jou post ook benieuwd wat er in zit.
Sinterkerstennieuw?![]()
De
Ik zal op 05-02-2013 we een fototje plaatsen van wat ik onder de boom heb gehad.
hahhaahahhah![]()
Dus die is al ergens te vinden? Aangezie 05-02-2013 allaanggg geweest is...
Even een vraagje aan jullie.
Als jullie op de 31ste jullie vuurwerk ophalen, controleren jullie het dan ook direct of alles in de tas zit of rij je gelijk naar huis en ga je der vanuit dat alles der in zit?
Altijd controleren.
Het kan altijd zo zijn dat door de drukke en lange dagen van het winkelpersoneel een foutje word gemaakt,
dus altijd controleren.
en meestal als je een bestelling doet met een bepaald bedrag word je uitgenodigd op een freak avond
of ochtend.(met een kop koffie en een oliebol)