Hoe plan jij je laatste dag van het jaar in ??? Foto,s plus filmpjes

kijk hier wordt ik blij van, eigenlijk nog maar zon 2 weken. Als overal eenmaal kerstsfeer hangt is het wachte minder erg toch, 3fm serious reqeust ook nog.

op de verjaardag van mijn zoon. De politie bij ons hier kende de regels wel over cat1 vuurwerk.
HIER EEN STUKJE UIT DE KRANT.

Dakbrand in Almere blijkt kinderfeestje 22-08-2013

ALMERE - Buurtgenoten hebben donderdagavond de brandweer gebeld omdat ze dachten dat er een dak van woning in brand stond op de Vrijmark in Almere. Ter plaatse bleek er echter iets heel anders aan de hand.

Een 3-jarige ventje vierde zijn verjaardag en om die reden werd er wat kindervuurwerk afgestoken. Het mannetje was erg geschrokken van alle heisa en mocht om die reden op de foto met een brandweerman.

12861171_635128066771599116.jpg
ER waren vrienden,eigen familie en 7 familie,s uit de buurt zelf.
Wij mochten doorgaan van de politie met stoken maar dan wel tot tien uur en niet later.

EN HET LEUKSTE DEEL MOEST NOG KOMEN. ik zet hem nog een keer het filmpje:p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leuk topic! (y)

De dag zelf wordt van tevoren wel enigszins gepland. Om te beginnen, waar wordt het gevierd? Altijd een vraag op zichzelf.

Die bezoek ik mijn oma aangezien zij die dag jarig is. Vaste prik, ben ik mee opgegroeid.
Voor de rest is het de vraag hoe ik wakker word en hoe laat. Dat gaat veel bepalen voor de rest van de dag. Twee jaar terug werd ik wakker met een hang over en zat ik bij oma wakker te worden met een bak koffie en een bonkend hoofd. Mijn broer idem dito. Mijn streven is wakker te worden rond een uur of 8. Wel met minimaal 8 uur slaap die nacht. Goed uitgerust zijn vind ik belangrijk.

De rest van de dag zie ik het wel. Na oma's verjaardag is alles mogelijk, alleen wil ik tijdig op de plek aankomen waar ik de jaarwisseling zelf vier. Na de heisa van afgelopen jaar, doe ik het overdags lekker rustig aan.

Wat betreft eten wil ik in de ochtend goed ontbijten. Met een bak koffie erbij. Bij oma is het ook koffie en wat cake ofzo.

Rond 12:00 uur goede lunch. Ergens tussen 17:00 en 18:00 iets van een pizza. Goed bodempje in ieder geval. Uur of 16:00/17:00 een eerste biertje, gewoon voor de smaak en om te vieren dat het écht zo ver is. 00:00 champagne/cava/prosecco/sekt. Tussendoor oliebollen, appelbeignets/flappen en toastjes met smeersels uiteraard. De rest zien wel nog wel :wink:

Leuk topic! (y)

De dag zelf wordt van tevoren wel enigszins gepland. Om te beginnen, waar wordt het gevierd? Altijd een vraag op zichzelf.

Die bezoek ik mijn oma aangezien zij die dag jarig is. Vaste prik, ben ik mee opgegroeid.
Voor de rest is het de vraag hoe ik wakker word en hoe laat. Dat gaat veel bepalen voor de rest van de dag. Twee jaar terug werd ik wakker met een hang over en zat ik bij oma wakker te worden met een bak koffie en een bonkend hoofd. Mijn broer idem dito. Mijn streven is wakker te worden rond een uur of 8. Wel met minimaal 8 uur slaap die nacht. Goed uitgerust zijn vind ik belangrijk.

De rest van de dag zie ik het wel. Na oma's verjaardag is alles mogelijk, alleen wil ik tijdig op de plek aankomen waar ik de jaarwisseling zelf vier. Na de heisa van afgelopen jaar, doe ik het overdags lekker rustig aan.

Wat betreft eten wil ik in de ochtend goed ontbijten. Met een bak koffie erbij. Bij oma is het ook koffie en wat cake ofzo.

Rond 12:00 uur goede lunch. Ergens tussen 17:00 en 18:00 iets van een pizza. Goed bodempje in ieder geval. Uur of 16:00/17:00 een eerste biertje, gewoon voor de smaak en om te vieren dat het écht zo ver is. 00:00 champagne/cava/prosecco/sekt. Tussendoor oliebollen, appelbeignets/flappen en toastjes met smeersels uiteraard. De rest zien wel nog wel :wink:

Alvast felli met de verjaardag van je oma,op toch wel een van de speciaalste dagen van het jaar.:holland:
In de ochtend word ik rond 10:00 door mijn buurman wakker geschoten met een hele mooie en harde knal cake, mochten mijn kinderen niet eerder zijn.:handsup::handsup:
Normaal doe ik ook niet aan plannen maar dit jaar wel.
Als ik oud en nieuwe niet thuis vier hoef ik alleen maar mijn tas/doos mee te nemen naar eindbestemming.
Dit jaar heb ik familie en vrienden bij mij uitgenodigd dus dan moet je meer doen en regelen.Goed (lekker)eten, de hele dag door,dat is zeker belangrijk.
Rond schemertijd alles buiten klaarmaken voor de show
Afzetlint,lichten,muziek en ga zo maar door.
Dat is plannen genoeg voor de dag. De rest laat ik op zijn beloop want ben bijna een jaar bezig geweest om er een spectakel van te maken. :bye:

Overdag ga ik gewoon een paar knallers afsteken en wat singleshots. Vervolgens wat eten en daarna onder het genot van een drankje behoorlijk wat siervuurwerk ontsteken!

Ik sta om 6 uur op, eet wat en natuurlijk een paar bakken koffie.
Stap vervolgens in de auto en rij naar de winkel om alles weer voor te bereiden voor de laatste verkoopdag.
Potjes,paketten en alle andere vuurwerk uit de bunker de winkel in en de kassa's en pinaotomaten opstarten.
Als het even iets rustig is in de winkel raps naar buiten om ff een paar knalpotten aan te steken.
Om 20.00 uur deur dicht,bus vol vuurwerk laden, naar huis toe, en lekker stoken met mijn zoon,kameraden en de rest van de fam onder het genot van een happie en een drankje.
Dit gaat door tot een uur of drie .
Weer een jaar verder.

Rond 8 uur opstaan.
Dan om 10en een Thunderking lawinepijl en een knalpot doen.
Dan tussen 2 en 4 richting Vuurwerkkoning om daar tot een uurtje of 10-11 's avonds te stoken.
Daarna naar vrienden van mijn moeders om daar de jaarwisseling te vieren met een hele hoop pijlen/cakes/knallers :)

Ik sta om 6 uur op, eet wat en natuurlijk een paar bakken koffie.
Stap vervolgens in de auto en rij naar de winkel om alles weer voor te bereiden voor de laatste verkoopdag.
Potjes,paketten en alle andere vuurwerk uit de bunker de winkel in en de kassa's en pinaotomaten opstarten.
Als het even iets rustig is in de winkel raps naar buiten om ff een paar knalpotten aan te steken.
Om 20.00 uur deur dicht,bus vol vuurwerk laden, naar huis toe, en lekker stoken met mijn zoon,kameraden en de rest van de fam onder het genot van een happie en een drankje.
Dit gaat door tot een uur of drie .
Weer een jaar verder.

Zo dat is vroeg maar wel lekker om nog even snel wat centen te verdienen.
Ik heb een week voor en na nieuwjaar vrij genomen. (lekker rustig aan)
Bij de winkel afsteken gelijk heb je, het is tijd dat het mag dus gewoon gebruik van maken.
DE BUS VOL VUURWERK KLINKT ECHT GOED IN MIJN OREN.:D
Tot drie uur denk ik niet dat ik ga halen er zijn zeker drie zeikerds hier in de buurt ook op zulke dagen.:mad:
Dus hou me wel bijna aan de tijden hahahhah:wink::p

Rond 8 uur opstaan.
Dan om 10en een Thunderking lawinepijl en een knalpot doen.
Dan tussen 2 en 4 richting Vuurwerkkoning om daar tot een uurtje of 10-11 's avonds te stoken.
Daarna naar vrienden van mijn moeders om daar de jaarwisseling te vieren met een hele hoop pijlen/cakes/knallers :)

Ik Word wakker gemaakt met een mooie harde cake om tien uur door mijn buurman te zei mijn kinderen eerder zijn. lekker rustig aan.
klinkt goed de hele dag door en dan op visite.:thumbup: ik krijg visite dus moet wel alles regelen maar ga ook zeker genieten.:p

Mijn dag begint 11:00/12:00 met een goed stevige ontbijt en dan maar is rustig bekijken wat ik vandaag is ga afsteken, het broertje van me vriendin zal dan de helft van ze vuurwerk hebben afgestoken en dan mag ie de rest van mijn klein vuurwerk afstoken tot dat ik na dat ik natuurlijk goed geluncht heb naar buiten om een kijkje te nemen hoe het met vuurwerk gaat.

Vervolgens pak ik een paar eigengemaakte projecten en knal vuurwerk om dat vervolgens af te steken, verder gewoon een gezellige dag van maken en het ieder naar zijn zin maken.

Lekker eten de hele dag en genieten van de laatste dag van het jaar. om even voor 12 het vuurwerk buiten zetten en vervolgens iedereen een goed uiteinde wensen en natuurlijk de bekende tv klok bekijken. is inmiddels traditie zonder dat de klok gezien is geen vuurwerk afsteken. vervolgens kijken we de staatsloterij en DAN PAS gaat het vuurwerk de lucht in tot een uurtje of 2 met natuurlijk een borrel erbij dan om uurtje of 3/4 hangt er vanaf hoe gezellig het is en de volgende dag naar familie voor een afzakkertje. :D

De pieten en de kerstman hebben een samenwerking contract

De pieten en de kerstman hebben een samenwerking contract

goedemorgen,

Vandaag even een foto van de :sint: SINT :sint: geplaatst die langs is gekomen en zijn kado,s onder de kerstboom heeft gegooid:D :bonk:

IMG_0731.jpg

WAT ZIT ER TOCH IN ???

IMG_0730.jpg

WAT ZAL ERIN ZITTEN

IMG_0729.jpg

Laatst bewerkt:
Helaas is sinterklaas nog niet bij mij langs gekomen. :(
Maar ik ben door jou post ook benieuwd wat er in zit.

De :sint:sint en de :kerst:kerstman hebben bij ons een samenwerkings contract.

Ik heb de sint nog gevraagd om ook even bij ALLE VUURWERK LIEFHEBBERS langs te gaan,
weet niet of hij dat nog gaat doen.:cool:
Er is er eentje van mij de rest voor de kinderen.
Ik hoop op nog meer VUURWERK. hahahahaha

Sinterkerstennieuw? :rolleyes:

Dat is zeker een leuke ja :thumbsup:

Ik zal op 05-02-2013 we een fototje plaatsen van wat ik onder de boom heb gehad.
hahhaahahhah:wink:

Even een vraagje aan jullie.
Als jullie op de 31ste jullie vuurwerk ophalen, controleren jullie het dan ook direct of alles in de tas zit of rij je gelijk naar huis en ga je der vanuit dat alles der in zit?

Even een vraagje aan jullie.
Als jullie op de 31ste jullie vuurwerk ophalen, controleren jullie het dan ook direct of alles in de tas zit of rij je gelijk naar huis en ga je der vanuit dat alles der in zit?

Altijd controleren.

Het kan altijd zo zijn dat door de drukke en lange dagen van het winkelpersoneel een foutje word gemaakt,
dus altijd controleren.
en meestal als je een bestelling doet met een bepaald bedrag word je uitgenodigd op een freak avond
of ochtend.(met een kop koffie en een oliebol)

Altijd controleren.

Het kan altijd zo zijn dat door de drukke en lange dagen van het winkelpersoneel een foutje word gemaakt,
dus altijd controleren.
en meestal als je een bestelling doet met een bepaald bedrag word je uitgenodigd op een freak avond
of ochtend.(met een kop koffie en een oliebol)

Ik zal daarvoor vast niet in aanmerking komen. Is eerste jaar dat ik een vuurwerk freak ben ( Vind ik zelf) en ook al zolang van te voren om vuurwerk bekommer en actief opzoek ga naar wat voor vuurwerk er nou is.

Ik leer veel jullie die hier actief zijn op het forum zo heb ik visco lont gekocht ( wist niet eens dat dat bestond) en ga dus ook mijn vuurwerk controleren.

Daarom zal mijn 31ste december dit jaar heel anders zijn dan jaren hiervoor. :D
Heb natuurlijk wel een kleine planning waar ik me aan wil gaan houden soort van. xD

Back
Bovenaan