Hoe laat sta jij op, op de 31ste?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het liefst zou ik slapen tot een uurtje of 9 maar door de zenuwen ben ik meestal al om 7 uur wakker. Dan ga ik voor de zoveelste keer mijn 10 uur project controleren en nog even de forums checken.

Uur of 8 zodat ik genoeg tijd heb voor nog wat voorbereidingen.
Projecten naar beneden sjouwen:wink:

Ik hoop om een uur of negen aangezien ik de dag er voor ( de 30e ) jarig ben en het dus laat is geworden :p

Ik probeer niet voor 09.00 wakker te worden om goed uitgerust aan de dag der dagen te kunnen beginnen.

Helaas ben ik meestal al 07.00 uur wakker van de zenuwen. :)

9 uur buiten... rond 7 uur eruit om toch nog even kort te kijken naar de verzameling :) Dan eenmaal om 9 alles klaarzetten en rustig wat Cat 1 stoken tot 10 uur :)

9 uur buiten... rond 7 uur eruit om toch nog even kort te kijken naar de verzameling :) Dan eenmaal om 9 alles klaarzetten en rustig wat Cat 1 stoken tot 10 uur :)

Geniaal! Was er nog niet op gekomen! Waarom om 10 uur beginnen als je legaal al eerder mag?!

denk tussen half 8 en half 9 want dan kan ik niet meer slapen.
Even rustig alles doen en dan tien uur project naar buiten doen want dat hoort erbij!

Dan wacht ik liever een uurtje om dan te beginnen met een serie salute blokken, geeft mij meer voeldoening.

vorig jaar volledig verslapen en pas tegen 11 uur wakker geworden, jaren ervoor altijd vroeg wakker door kranten die ik moest lopen.. werk is tegenwoordig heel belangrijk!

Ik zet altijd de wekker rond 9:00, maar omdat ik werk tot 03;00 verslaap ik mij meestal toch net fftjes voor het 10:00 project. Maar rond 11:00 sta ik wel buiten.

denk dit jaar weer rond 9:00 om carbid kanonnen en spullen wat nodig is op de aanhangwagen pakken zodat we op tijds na de ideale weiland kunnen schieten

Zou wel eens wat vroeger kunnen zijn dan normaal aangezien ik een paar dagen vrij heb genomen rond oud en nieuw

Ik sta meestal een uur of half 8 op en ben meestal rond 9uur bij Firecrack-R. Ons '10 uur project' is vaak al om 9:30. De meeste mensen in de buurt hebben daar volgens mij wel vrede mee. Ik vind de ochtend ook het leuks eigenlijk dus ik wil er vollop van genieten. Ik heb de tijd ook wel nodig haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan