Hoe laat sta jij op, op de 31ste?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mag er dit jaar trouwens om 05:00 uur uit om vervolgens om 06:00 uur in de vuurwerkwinkel hier te beginnen. Belooft een lange dag te worden denk ik!

Ik denk dat het dit jaar heel erg afhangt van iedereen hier thuis. Als mijn broertje wil beginnen rond 10 uur dan sta ik uiterlijk 9 uur toch wel op, zo niet, dan later! Rond tien uur denk ik dan. Ik verwacht echter dat hij om 10 uur wel echt wil beginnen ^^

Op de dag word ik wakker geschoten door mijn buurman.
Hij schiet dan een cake de lucht in heeft hij mij verteld, en anders zijn het mijn kinderen wel die me wakker maken.

Hmm... Lastige. Vroeger kon ik nooit in slaap vallen dus dan was ik om 6 uur nog wakker. Half 7 naar beneden, is mam al wakker, staat ze al oliebollen te bakken.
Nu is het nogsteeds zo, alleen zet ik me wekker half 9, kan ik rustig opstaan en ff eten met bakkie koffie. Dan vuurwerk beneden leggen en me broer wakker maken.
Misschien is de planning dit jaar anders omdat mijn vriendin ook blijft slapen maar we zien wel.
Btw ben ik de enige die het raar vindt dat je gaat douchen om 9 uur? :p, heeft vrij weinig zin en ben dan toch veel te druk en blij om te gaan douche xD.

Laatst bewerkt:
Hmm... Lastige. Vroeger kon ik nooit in slaap vallen dus dan was ik om 6 uur nog wakker. Half 7 naar beneden, is mam al wakker, staat ze al oliebollen te bakken.
Nu is het nogsteeds zo, alleen zet ik me wekker half 8, kan ik rustig opstaan en ff eten met bakkie koffie. Dan vuurwerk beneden leggen en me broer wakker maken.
Misschien is de planning dit jaar anders omdat mijn vriendin ook blijft slapen maar we zien wel.
Btw ben ik de enige die het raar vindt dat je gaat douchen om 9 uur? :p, heeft vrij weinig zin en ben dan toch veel te druk en blij om te gaan douche xD.

Als je vriendin blijft slapen, slaap je denk ook niet :p

Misschien snurkt ze wel heel hard weet jij veel:)

Waarschijnlijk om 8:30 de wekker (als dat al nodig is), eten en wassen om vanaf 9uur al cat 1 af te steken. Knetterlinten, grondbloemen om lekekr te snuiven. Dan om half 10 - 10 uur bij mn neefjes zodat we daar lekker kunnen gaan knallen. Maar voordat we gaan knallen genieten we eerst van een paar heerlijke zelfgebakken oliebollen. Dan de kou in en die aparte "kruit" geur die buiten overal hangt (al vanaf de 28e) flink opsnuiven. Paar simpele fluitblokjes en dan is de dag begonnen. En ja, ook op mijn 24e loop ik nog graag te strooien met klein spul. Later op de dag pak ik wel wat groter speelgoed om me top te vermaken uiteraard.

Als je vriendin blijft slapen, slaap je denk ook niet :p

Haha, dat is ook waar. Die avond vier ik mijn verjaardag, maar ik hou het dit jaar klein, gwn familie en als die weg is snel in bed duiken. Heb haar al gezegd dat ik niet té lang wakker blijf want moet wel beetje slaap hebben... Wat ik al te weinig heb de laatste dagen.

Hangt geheel van mijn vriendin af. :D
Hoef dit jaar niet te werken op o&n dus ipv 6 uur eruit. :D
Denk zelf uurtje of 10/11 en dan rustig aan klaar maken voor we gaan knallen, ik zie het allemaal wel ik maak dit jaar niet echt een planning.

Ik ga geen wekker zetten, want weet toch wel dat ik voor 10 uur uit bed ben. Meestal probeer ik nog wel zolang mogelijk te blijven liggen, maar uiteindelijk wint het gevoel toch en ga je er maar al te graag uit.

Ik denk niet dat ik de hele dag buiten ga staan. Maar ik ga elk jaar wel traditioneel iets afsteken om 10 uur. Dus ik zorg dat ik in ieder geval op tijd op ben om dat niet te missen!

Dit jaar van plan om 8:00 op te staan. Klein deel van onze compilatie maken, wachtend tot 10 uur. En dan lekker naar buiten. :)

Ik heb eigenlijk geen idee. De vorige jaren werd ik vanzelf wel wakker rond 10:00 omdat ze dan echt losbarsten hier. Wel zet ik mijn wekker rond 11:00, ik heb niks met dat "heilige 10:00 moment" als ik om 13:00 begin vind ik dat vroeg genoeg tot een uurtje of 15:00 en dan in de avond weer knallen

Door een plotselinge vakantie in Londen (jaja, tussen kerst en oud en nieuw in) kom ik pas laat de 30e thuis! Nu dus heel vroeg op om alles op te halen en toch nog redelijk op tijd te kunnen stoken :D

Ik zet nooit een wekker, maar ben eigenlijk altijd rond 9:00 wel wakker de 31e.
Dan den ik eerst ik blijf nog lekker een paar uur liggen,
Maar na een half uur kan ik me toch echt niet meer beheersen en om 10:00 sta ik vervolgens buiten, klaar om te stoken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan