Hoe laat sta jij op, op de 31ste?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon fucking vroeg! Planning is er nooit! Maar ik ga echt niet wachten.... 10 uur gewoon beginnen simpelweg.... er is maar 1 dag in het hele jaar waarin het mag! Dus waarom binnen zitten en wachten haha NO WAY!

Rond 08:45 gaat me wekker met kriebels word ik wakker.
Een heerlijke ochtend douche nemen en vervolgens aankleden.
Beneden een kop koffie nemen en als ik honger heb een afbakbroodje eten, en wachten tot me stookmaatje om 09:30 is gearriveerd.
misschien dat hij ook nog even een broodje wil eten? Samen even sigaretje roken en praten over de dag..
rond 09:50 naar buiten om de knalcakes en alles klaar te zetten voor het spannende moment!
klokslag 10uur gaat de boel af een ontlading van spanning ..

-Knalvuur

half 10 normaal steek ik nooit in de ochtent af maar me neef woont 1 straat verder en wil en even wakker maken met een mc thunder zou hij vast leuk vinde :D

meestal rond 03:00 uur me bed uit.
dan ff nog veel vuurwerk films kijken en de laatste projecten voor me werk in elkaar zetten
om vervolgens om 9:59.99 de dag te open :)

dan ff nog veel vuurwerk films kijken en de laatste projecten voor me werk in elkaar zetten
100 sec in een minuut ?
je bedoelt denk ik 9:59.59

ik ga er vanuit dat het, net als de andere jaren doortrekken word van de kruitstress!

Ja dat is pittig vroeg. Ik zou die films lekker een dag vantevoren of erna kijken. Ga je een beetje uitgerust de grote dag in.

Sta altijd rond 0800 op. Even eten, de hond uit laten. Melkbussen verzamelen en lekker smiddags carbid schieten. Misschien in de ochtends nog wat klein vuurwerk stoken met de kids.

Ik zet de wekker meestal op een uurtje of 9. Om ff te kunnen douchen en goed te ontbijten.
Afgelopen jaar de nacht ervoor tot 06:00 gepokerd met de nodige lading bier erbij xD
Eerder kan ik toch haast niet slapen door de zenuwen...

meestal ben ik tussen 9 en half 10 wakker gelukkig niet door de zenuwen eerder wakker. daarna even ontbijten en rustig klaar maken, vuurwerk naar beneden halen en klaar zetten en de rest van de dag beetje vuurwerk afsteken tot 12 'snachts.

Ik slaap lekker uit zie wel wanneer ik wakker word. Alleen is uitslapen voor iedereen anders want voor mij is 9/10 uur toch echt wel lang uitslapen normaal veel eerder op voor werk. ik heb altijd dinsdag vrij dus het komt dit jaar goed uit lucky me. ik hoef trouwens niet om 10 uur te beginnen ik heb niet echt knal vuurwerk dus ik probeer juist afleiding te zoeken dat ik niet al van alles weg schiet dus ga ik lekker oliebollen bakken en daar ben ik meestal wel de hele middag druk mee. loop toch wel steeds heen en weer naar buiten om ff wat te knallen. Als het donker is dan begin ik maar dan komen en vrieden en familie en gaan we gourmetten en dat duurt ook wel tot een uur of 10 en ja natuurlijk loop ik dan ook nog weer steeds naar buiten af en toe wat potten, fonteinen en pijlen de lucht in schieten.

Koek koek jonghe,tijd om op te staan.
In de ochtend wat carbid schieten,in de middag wat knallen en rond lopen.

Ik wordt rond een uurtje of 07:30 wakker, waarna ik naar beneden ga, de oven aan zet en een pizza erin donder (zodat ik de hele dag geen honger heb tot in de avond) dan neem ik een douche... inmiddels is de pizza klaar, eet mijn pizza en ik ga naar buiten de 10:00 show monteren :)

laatste jaren steeds meer moeite om uit me bed te komen op oud jaars dag maar sta wel altijd om 10 buiten :D

Ik wordt rond een uurtje of 07:30 wakker, waarna ik naar beneden ga, de oven aan zet en een pizza erin donder (zodat ik de hele dag geen honger heb tot in de avond) dan neem ik een douche... inmiddels is de pizza klaar, eet mijn pizza en ik ga naar buiten de 10:00 show monteren :)

Gadver hoe krijg je dat weg? hahahaha

om half 9 sta ik op, lekker ontbijten enzo, om half tien ben ik op de afspreekplek met al mn maten, daar bereiden we het 10 uur moment voor wat dus een GIGANTISCHE heksenkring is, om 9:59:50 gaat het lont aan en dan 3 seconden voor 10 (badass he :D) gaat het vuurwerk af :D

Denk ook zo rond een uur of 9, kan meestal niet wachten tot het 10 uur is om daarna een klein projectje te doen. Eerst een goeie douche en een bakkie pleur en dan kunnnen we er tegenaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan