Hoe laat sta jij op, op de 31ste?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik slaap dan gewoon lekker uit :p. Maar als ik eenmaal wakker ben (zal wel rond een uur of 11:00, 12:00 zijn, begin ik lekker met een hoopje supervlinders om duidelijk aan te laten tonen dat 't weer oud en nieuw is :p

half 7 eruit om te werken in het ziekenhuis..
Hopelijk valt het dit jaar weer mee. Ben fysiotherapeut maar je krijgt toch altijd dingen mee.

lekker uur of 09.00 eruit slaap nooit zolang en op zo.n dag is het zonde om te slapen toch. Ja mag maar 14 uurtjes vw afsteken dus daar ook maar van genieten. Vooral in de avonden sta ik echt met me ogen gericht naar het raam te kijken maar nog een mooie cake de lucht in gaat haha,

lekker uur of 09.00 eruit slaap nooit zolang en op zo.n dag is het zonde om te slapen toch. Ja mag maar 14 uurtjes vw afsteken dus daar ook maar van genieten. Vooral in de avonden sta ik echt met me ogen gericht naar het raam te kijken maar nog een mooie cake de lucht in gaat haha,

Van 10.00 tm 02.00 is volgens mij 16 uurtjes

Meestal ben ik tegen 07:00 al wakker :) dat komt door de spanning!
Daarna lekker bakje koffie drinken en kijken wat ik ga afsteken rond 10:00

Meestal rond 8u, na een een nacht die getypeerd wordt door korte ondiepe slaapjes als gevolg van kruitstress.

Na het ontbijt spulletjes pakken en na 10u met volle teugen van de komende 16 uur genieten. Alsof het m'n laatste uurtjes zijn. Heerlijk :D.

Dit jaar nog vroeger! wil om 8 uur richting Amersfoort rijden voor de stook meeting. lekker optijd om stipt om 10 uur te starten! dus een uurtje of 6 zal ik wel wakker zijn en aan de koffie gaan :D

meestal kan ik de hele nacht niet slapen en slaap dan meestal, maar 3 uurtjes en wordt dan alweer om 7:00 wakker. Ik krijg 's ochtends geen hap eten door mijn keel en drink alleen wat. Dan de puntjes op de i zetten voor het 10 uur project en dan maar wachten en de hele dag knallen tot laat in de nacht.

Rond 10 tot 11 ergens. Daarna rustig ontbijten/middag eten en op en gegeven moment richting me ouders.
Hier de hele dag met meerdere families gezellig doen en vanaf 0:10 knallen we door tot 2:00 - 2:30.
Gaat al jaren zo en vermaak me prima!

Vorig jaar ben ik door me wekker heen geslapen die om 9 uur afging. Gelukkig werd ik alsnog om 09:30u wakker door me hond die uitgelaten wilde worden. Dus stond ik toch nog op tijd buiten om me 10:00u projectje de lucht in te schieten. Dit jaar zie ik wel wanneer ik wakker word zet me wekker wel voor 10:00u. Maar de tijd dat ik niet kon slapen en al om 07:00u wakker was heb ik al wel gehad. Heb trouwens ook niet de planning om vuurwerk voor overdag te kopen. Misschien wat single shots en goedkope potjes en knalpijlen die ik dan af en toe het luchtruim laat verkennen.

Ik was de voorgaande jaren altijd rond 6/7 uur wakker door de zenuwen en omdat ik graag het 10 uur moment wilde inluiden. Ik heb dit jaar alleen niet zo veel klein vuurwerk en wil me meer gaan richten op het 12 uur moment ipv het 10 uur moment. Ik sta dus dan gewoon op als ik wakker word en dan ga ik rustig eten, douchen, chillen etc en dan pas ga ik wat klein vuurwerk afsteken :).

Zo laat als het maar kan, lekker uitslapen. Waarschijnlijk zal dat niet lukken net zoals de meeste hier omdat ik dan stijf sta van de kruitstress. Maar het kleine vuurwerk zit dit jaar niet meer in mijn collectie dus ik hoef nergens voor vroeg op.

5 uur 's ochtends en dan werken tot 15 uur en dan lekker wat oliebollen eten en wat vuurwerk afsteken:)

In mijn herinnering ben ik elk jaar zo rond 6/7 uur wakker. Relax ontbijten, beetje surfen op internet en alles klaarzetten. Wachten totdat iedereen er is enzo.

Zal dit jaar weinig anders zijn

Rond 9 uur, de avond er voor toch wel om 22:00 uur mijn bed in. Ik sta om 10 uur 's ochtends buiten zeker te knallen!

Dat zal tussen 8 en 9 zijn denk ik. Niet te vroeg, dan moet je alleen nog maar langer wachten. Ook niet te laat, wil wel relaxed de dag ingaan.

Ik hoop rond een uur of 8-9. Weet nog wel dat ik 2 jaar geleden moest werken, toen moest ik er om 4:30 uit, dat is toch wel iets te vroeg hoor:p Al heb je dan wel een lange dag natuurlijk :D

7 uur, vuurwerk verkopen en dan om 5 uur weer snel naar huis en dan lekker zelf gaan genieten. Het is heerlijk om met je hobby bezig te zijn de dagen ervoor en ben dan in een locale vuurwerk winkel adviseur in het uitkiezen van het juiste stukje vuurwerk voor een iedere klant. Een stukje service van de zaak en voor mij leuk om te doen. Toch zal ik op de dag des dag wel liever vrij willen zijn maar dat neem ik voor lief als ik de dagen ervoor al lekker de sfeer in de zaak kan proeven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan