Hoe laat sta jij op, op de 31e ?

Hoef geen wekker te zetten dit jaar door de nieuwe regel dus uitslapen tot dat ik wakker word.

Heb geen problemen met nieuwe regel, had overdag toch geen vuurwerk. Dit jaar lekker uitslapen. Misschien dat ik dit jaar bij een vuurwerk winkel alle 3 de dagen aan de bak kan, aangezien ik alle 3 de dagen vrij ben:)

Slapen doe ik erg slecht rond Oud&Nieuw ik zal vast wel rond een uur of half 8 wakker worden. want moet nog een paar bestellingen ophalen die dag. Dan volgt rond 10 uur een Cat 1 project oftewel lekker veel cat 1 stoken op een plein en dan kijken hoe men reageert. Daarna alles klaar leggen om op rustige plekjes te gaan stoken maar zeker niet de hele dag. ooh en een 6 uur project op hetzelfde pleintje.

Hoogstwaarschijnlijk lig ik de hele nacht wakker, zo niet dan tegen 07:00 uur en dan omkleden alles rustig aan want er is geen 10:00 uur project... Misschien met categorie 1... Afwachten!

Ik vind de nacht naar de 29e toe het ergste, die kriebels om dan eindelijk je vuurwerk op te kunnen halen en het in het écht te zien :thumbsup: Meestal ben ik dan al veel te vroeg wakker en moet ik wachten tot ik het kan gaan ophalen.

Op de 31e slaap ik eigenlijk de laatste paar jaren uit zodat ik 's nachts lekker fit ben. Dat zal met de veranderde wet ook hoogst waarschijnlijk zo zijn.

Als het klopt dat het dit jaar nog om 10:00 is dan sta ik lekker vroeg op.En ga ik met volle teugen genieten van deze dag.:wink:

Vroeg deruit en oliebollen halen, boodschappen doen, langs de vuurwerkwinkel aanbiedingen meenemen en 18:00 lekker stoken

Ik ook uur of 6 de wekker. Werk al jaren in een vuurwerkwinkel. Mijn vrouw gaat op pad om alle bestellingen te halen bij collega winkeliers. :)

Ik ook een uur of 6 de wekker. Werk al jaren in een vuurwerkwinkel. Mijn vrouw gaat op pad om alle bestellingen te halen bij collega winkeliers. :)

Zal waarschijnlijk wel weer tussen 6 en 7 uur 's ochtends zijn, gezien de dag waar ik heel het jaar op wacht. Dan lekker opfrissen, lekker ontbijten, computertje aan, Xbox aan, en dan een half uur voor 10 uur de laatste voorbereidingen treffen voor 10. Ik heb er zin in!

Ik hoop uit te kunnen slapen, maar denk niet dat het gaat lukken :p.

Maar als ik wakker word, ga ik meteen een keiharde knaller afsteken en daarna wat categorie 1 vuurwerk tot 18:00, dan ga ik thunderkings en dat soort dingen afsteken.

Als de 18 uur regel toch niet door gaat zal ik rond 7 uur alweer springend aan me bed staan. Hoop tot ene uurtje of half 9 te kunnen slapen om daarna rustig op 10 uur te wachten.

Mocht de 18 uur toch wel doorgaan dan probeer ik wat langer te blijven liggen. Toch ga ik in de ochtend wel bij mijn vriendin zeuren en dan ff een goeie knal buiten regelen :)

Zal wel een korte nacht worden, die van 30-31 december... Ik vermaak mij 's avonds de 30e altijd met het WK darts, waarna ik rond een uur of 1 me nest inkruip. Meestal ben ik dan rond 7 uur al wakker, ff blijven liggen tot 8 en dan lekker ontbijten, koffie, sigaretje en de computer aan. Ff nog op VWC en aftellen tot 10 uur. Indien de 18:00 regel ingaat vanaf dit jaar hoop ik wat langer te blijven liggen, maar door de spanning zal dat helaas niet lukken vrees ik...

Back
Bovenaan