Hoe laat sta jij op, op de 31e ?

denk gewoon 6.30 ivm werk tot 16.30. Maar vanaf de hoofdkantine in de middag pauze een erg mooi uitzich als er wat de lucht ingaat :P

Rond een uur of negen, maar eigenlijk begint het de 29e allemaal al.
Lekker de hele dag door Nederland en Duitsland touren bij verschillende winkels langs!

8u bed uit en de ochtend ritueel doen, je kent het wel. En ja toch om 10u buiten staan om te beginnen :D

ik hoop dat er rond 18:00 een soort momentje komt dat de hele buurt buiten staat om een pot af te steken.
zo een mannenverband nonverbaal snap je haha
gewoon even een pleuris chaos momentje om 18:00

ik hoop dat er rond 18:00 een soort momentje komt dat de hele buurt buiten staat om een pot af te steken.
zo een mannenverband nonverbaal snap je haha
gewoon even een pleuris chaos momentje om 18:00

Zou wel top zijn, misschien een idee om een leuk flyertje te maken en Facebook op knallen ?

Ik kan wel een flyer maken..

9 uur, ik en mijn vrienden gaan om 10 uur carbid schieten tot 18:00 en daarna meteen keihard los.

Ik kan overigens niet garanderen dat we niet op weg naar het grasveld een salute cake ofzo afsteken :D

Eerst lekker uitslapen maar dat zal wel niet lang zijn want dan staan er naast mijn bed 2 stuiterballen ..
Kom pap vuurwerk afsteken whahaha

Laat. De dagen ervoor weer hard werken dus dan komt er weinig slaap aan te pas. Voorgaande jaren altijd kort slapen op de nacht van 30 en 31 december om voor 10 uur klaar te zijn met alles sorteren en uitpakken. Dit jaar niet meer. Geeft ook wel een rust, toch misschien een pluspunt die is komen kijken bij de afsteektijden van vuurwerk, een kleintje dan. Hoe laat het gaat worden, geen idee maar ik denk dat pas rond 12 uur mijn wekker gaat.

Uur of tien denk ik, rond een uur of twee richting het carbid schieten en de nodige biertjes nuttigen. Rond zes uur wil ik dan thuis zijn voor een 18:00 project en de rest van de avond/nacht zie ik wel!

ik denk tot dat me zoontje van 4 maand als een gillende keuken meid gaat gillen van ik wil de fles

Ik slaap Woensdag lekker uit ;)
Dan van 11 tot 13:30 lekker chillen in het zwembad :D
Dan er na lekker luchen bij Delifrance en om 18 uur begin ik met een 4 Inch Zink salute van 300G
Dan nog andere Zink salutes en knallers tot 00:00 uur.
Dan effen Nieuw jaars vieren met wat vuurwerk en er na naar Aken Duitsland stappen.

Back
Bovenaan