Je kunt je nickname tegenwoordig wijzigenDikke 20 jaar geleden fan van Lidu. Verder een kansloze nicknameMja, komt er niet meer van af hè.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt je nickname tegenwoordig wijzigenDikke 20 jaar geleden fan van Lidu. Verder een kansloze nicknameMja, komt er niet meer van af hè.
Sorry, was je wat jaartjes voor!Vroeger een spelletje gespeeld genaamd vuurwerkgevecht, toen bedacht dat ik dat pyro-freak super was. Die naam was hier al ingebruik dus maar wat met streepjes gedaan zodat het gewoon kon
En hier nog éénHier nog een Hw-er![]()
en dat is nou precies waar traditie over gaat en wat het inhoud ,het doorgeven en in stand houden van hobby's en het creëren van mooie momenten die je koestert en altijd op kan terugdenken ,mooi manDe "THUNDERBOY"
Het was mijn allereerste knalcake, helemaal op het fietske in Bels gaan halen.
Maandenlang stond het ding op mijn bureau, vond um interessanter dan mn huiswerk
Samen met ons opa aangestoken, het was voor mij 1 van de mooiste momenten die ik aan vuurwerk heb beleefd.
Helaas leeft hij niet meer, maar ik ben trots dat hij mij twee prachtige hobby's heeft geleerd.
Elk jaar schiet ik nog steeds een knalcake, speciaal voor hem en vissen doen we ook nog steeds !