Hoe kom jij aan je nick?

Als ik op mijn toetsenbord typ, dan gaat dat (kennelijk) wat harder dan normaal, dus werd ik tiepmiep genoemd. Kleine aanpassing gemaakt (ie=y) en dan heb je mijn nickname..

Mijn nickname is er nou niet 1 waarvan je denkt: Goh die past goed in dit wereldje!

Vroeger het spel Omerta/Barafranca heel veel gespeeld. T bestaat nog steeds trouwens. Hele “maffiagroepen” ontstonden er via toen de “mIRC” chat.
Detective was daar mijn game name en die klakkeloos zonder enige vorm van nadenken in gebruik genomen op vwc….. achteraf gezien…. Naja je snapt het wel.:frusty:
Barafranca was ik Ivankov. Zaten met het hele Feyenoord forum (FMB) in 1 familie en dan op het ajax forum kijken welke namen zij speelden en welke familie en toen met 1 massa aanval hun hele familie uitgeroeid. Was een mooi spel toendertijd. Echt helemaal vergeten

mn vader noemde me toen ik klein was altijd een monster, Mika is mn voornaam en 2000 mn geboorte jaar dus heb dat toen zo aan elkaar gezet. is echt mn username op bijna alles

Uit m'n favoriete boekenserie Discworld. Daarin heeft elke diersoort z'n eigen dood (als in magere hein) die alleen in hoofdletters kunnen spreken. Aangezien de Death of Rats alleen kan piepen is het enige dat eruit komt, inderdaad, SQUEAK!

Bijlagen

• Death_of_Rats.webp
    Death_of_Rats.webp
    9,6 KB · Weergaven: 3
Uit m'n favoriete boekenserie Discworld. Daarin heeft elke diersoort z'n eigen dood (als in magere hein) die alleen in hoofdletters kunnen spreken. Aangezien de Death of Rats alleen kan piepen is het enige dat eruit komt, inderdaad, SQUEAK!
Geweldige serie, volgens mij alles ervan hier in huis liggen (inclusief de kookboeken haha)

Mijn nick: voorletter+ eerste gedeelte van dorp waar ik woon. Saai maar het werkt

Mijn oude naam was ooit Triple heart dat was een Chinese rol met 3 eindbommen.
Triple is 3, en werdt 3xheart .
Wat later de H is geworden..
En nu 3xh

Ummagumma, is een album van Pink Floyd een band die al mijn hele leven met mij mee reist. Ummagumma vond ik een toffe naam omdat het eigenlijk niets betekend hoewel, het woord blijkt een Cambridge-slang te zijn voor sex en ik zie net dat in België momenteel een vereniging ummagumma.be is voor oudere die hun tweede jeugd beleven. Nou das mooi, begin de leeftijd te krijgen en vuurwerk brengt mij ieder jaar weer terug naar mijn jeugd.

Ik gebruik de mijne al zeker 20 jaar op diverse fora en hij komt voort uit de naam van de harde kern van Hajduk Split : Torcida waar ik sinds 1994 "banden" mee heb

Destijds speelde ik vaak Grand Turismo en daar is eigenlijk de naam Grizmo Raizor ontstaan, Grizmo van Grand en ismo (maar dan met een z) en Raizor was dan eigenlijk racer, dus eigenlijk was het Grand Turismo Racer geweest.. dus zodoende. Overigens speel ik het spel al jaren niet meer. :D

Jaren lang op Hardcore ,UK Hardcore en Frenchcore feesten gedraaid en een tijd Thunderdome radio gepresenteerd onder deze naam dus dat was voor mij een makkelijke keuze.

Jaren lang op Hardcore ,UK Hardcore en Frenchcore feesten gedraaid en een tijd Thunderdome radio gepresenteerd onder deze naam dus dat was voor mij een makkelijke keuze.
Hey buurman, kun jij radio maagzuur geen nieuw leven in gaan blazen ?

Rond 1996, toen internet algemeen beschikbaar werd in Nederland, gebruikte ik deze nick als naam voor mijn allereerste e-mailadres. Sindsdien gebruik ik deze nick op fora of als ik ergens een gebruikersnaam moet aanmaken, komt namelijk weinig voor dat deze nick al bezet is.

Back
Bovenaan