Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Barafranca was ik Ivankov. Zaten met het hele Feyenoord forum (FMB) in 1 familie en dan op het ajax forum kijken welke namen zij speelden en welke familie en toen met 1 massa aanval hun hele familie uitgeroeid. Was een mooi spel toendertijd. Echt helemaal vergetenMijn nickname is er nou niet 1 waarvan je denkt: Goh die past goed in dit wereldje!
Vroeger het spel Omerta/Barafranca heel veel gespeeld. T bestaat nog steeds trouwens. Hele “maffiagroepen” ontstonden er via toen de “mIRC” chat.
Detective was daar mijn game name en die klakkeloos zonder enige vorm van nadenken in gebruik genomen op vwc….. achteraf gezien…. Naja je snapt het wel.
De naam die ik al 5 jaar plus gebruik. Voor games, forums etc. Ooit mee begonnen omdat ik toen nog veel aan graffiti deed.Bij mij is het simpel. Mijn naam is Walter en ik dacht een paar jaar geleden ' ik doe es even cool ' op mn 51e bij het aanmelden
Geweldige serie, volgens mij alles ervan hier in huis liggen (inclusief de kookboeken haha)Uit m'n favoriete boekenserie Discworld. Daarin heeft elke diersoort z'n eigen dood (als in magere hein) die alleen in hoofdletters kunnen spreken. Aangezien de Death of Rats alleen kan piepen is het enige dat eruit komt, inderdaad, SQUEAK!
Toch maar mijn naam hernoemd naar Rickerd, de naam van mijn YouTube kanaalDestijds (2014) was het een rage om een "Pyro Crew" te hebben, vandaar mijn naam. Ik sta er niet meer achter, maar het is wel stukje nostalgie.
Hey buurman, kun jij radio maagzuur geen nieuw leven in gaan blazen ?Jaren lang op Hardcore ,UK Hardcore en Frenchcore feesten gedraaid en een tijd Thunderdome radio gepresenteerd onder deze naam dus dat was voor mij een makkelijke keuze.
Staat ook wat op youtubeHaha ja daar heb ik helaas nog de cassette bandjes nog van