Hoe kom jij aan je nick?

Na vele malen met voor mij slimme nickname's te komen.
Voor wat fora e.d. en telkens tegen de lamp aan te lopen door de jaren heen, omdat die naam al in gebruik was,was ik het na poging zoveel bij forum/website/winkel zoveel ,zo zat,dat ik deze intypte,en warempel,niet in gebruik,dus vanaf dat moment overal waar nodig maar gaan gebruiken.
😂

Vernoemd naar een voormalige non-CE WECO-fontein, die nogal eens uit elkaar wilde klappen. Flink wat van gekocht voor een zachte prijs, toen de verplichte CE-keuring een feit was. De laatste jaren geleden al weggestookt.

Vernoemd naar het eerste vuurwerk wat voor mij tot de verbeelding sprak. Denk dat ik een jaar of 8 was dat ik piraatjes, jumping jacks en wat astronauten mocht van mijn ouders. Mijn broers van 7 en 9 jaar ouder hadden wat pakjes panstervuisten, volgens mij werden ze later donderslag extra genoemd. Met 6 stuks in een rood pakje en zo'n heerlijk grijs lontje.

Mijn naam en het bouwjaar van mijn toenmalige auto. Was er destijds zo trots op, maar helaas doet hij het niet meer. Toch fijn om er zo nog even aan herinnerd te worden. *snik*

Mijn naam is wim, speel sinds kind al runescape en daar vond ik de Strength skill wel stoer met een vuist dus korte ik dat af naar wim+str = wimstr

Back
Bovenaan