Hoe kom jij aan je nick?

Gejat van een Japanse tokusatsu ( denk aan Power Rangers, Beetleborgs, VR Troopers, Masked Rider, in hun oorspronkelijke versie) serie. In dit geval de 6e serie van Kamen Rider.

Mijn nickname is er nou niet 1 waarvan je denkt: Goh die past goed in dit wereldje!

Vroeger het spel Omerta/Barafranca heel veel gespeeld. T bestaat nog steeds trouwens. Hele “maffiagroepen” ontstonden er via toen de “mIRC” chat.
Detective was daar mijn game name en die klakkeloos zonder enige vorm van nadenken in gebruik genomen op vwc….. achteraf gezien…. Naja je snapt het wel.:frusty:
Haha hoe toevallig, daar heb ik mijn nickname ook weg, omerta/omepje, best kansloos :bonk: Zoveel gespeeld destijds, dagen en dagen.

Destijds (2014) was het een rage om een "Pyro Crew" te hebben, vandaar mijn naam. Ik sta er niet meer achter, maar het is wel stukje nostalgie.

Pak em beet 15 jaar geleden sloot ik mij bij een schaatsploegje aan. We hebben toen een krachthonk ingericht om te kunnen trainen. Daarvoor heb ik toen een stapeltje gratis plinten geregeld. Vanaf dat moment was ik die jongen van de plinten, wat al snel tot plintje verbasterd werd. Die bijnaam heb ik heel wat jaren gehad.

Ben dol op herdershonden en zoek altijd naar vrienden. Dus herdervriend. Gebruik ik al sinds 2007.

Al heb ik tegenwoordig ook een nickname genaamd Firewebs (Fireworks and websites) en/of RFGFireworks (Remco Ferdinandus Gerritsen is mijn naam en fireworks is self explanatory).

Back
Bovenaan