Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben een selfmade vuurwerkfanaat, het begon met vroeger altijd naar buiten kijken overdag, hoe jongens op straat vuurwerk afstaken. De krantjes lezen. Toen een keer een vuurwerk compilatie gezien, en ik was verkocht. Vanaf toen is het exponentieel gaan groeien.
Hoe kom je er vanaf?

. Echter was ik twee jaar geleden bij toeval op 30 dec in een Duitse supermarkt en kocht voor de lol een paar potjes en pijlen omdat we het met een groep zouden vieren. Hier begon het te kriebelen. Afgelopen jaar vertelde mn broertje over freakshops en dit forum, wat eigenlijk maakte dat ik 10 jaar 'afwezigheid' op vuurwerkgebied aan het goedmaken ben. Sindsdien is het inhalen! En dat stukje vind ik al prachtig, hoe vuurwerk veranderd is, de effecten die voor mij als nieuw zijn. De hele avond de kruitdampen opsnuiven en genieten, genieten van het vuurwerk en de gezichten als er weer mooie kleurtjes en knallen voorbij komen. Ik hoop van harte dat het ons gegunt is deze hobby over te dragen op onze kleintjes. Die van mij heeft haar eerste O&N er op zitten, en kan nu al niet wachten om haar weer vol verbazing naar een fonteintje te zien kijken.
. Ik ontdekte de freakshops en heb sinds dit jaar een account op het forum. Ik accepteer nu dat ik een freak ben denk ik haha.
. Stond de verkoper te roken achter de balie tussen de flashmatten
. Naja kofferbak vullen en go. Alpeco? Nooit geweest.