Hoe is het met jouw FOMO?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet echt meer eigenlijk.
Ik heb eigenlijk ieder jaar wel een moment dat ik denk: het is prima zo, ik ben tevreden met de samengestelde collectie. Dat punt heb ik nu ook weer bereikt.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik daarvoor minimaal 3x heb gezegd dat ik niks meer zou bijbestellen ☺️

Ik heb een ziekte wat betreft fomo… ben erg gevoelig voor mooie dealtjes en prijsjes en helaas niet zo snel tevreden met hoeveelheid die ik al heb.

Wat ook misleidend is altijd door de losse bestellingen her en der lijkt het allemaal mee te vallen totdat je op de 31e wanneer je alles bij elkaar geschraapt hebt 😅.

Ik noem t het ‘Action Syndroom’ . Bij die pleuris winkel kan ik ook nooit naar binnen en naar buiten komen met mn bestelling. Meestal eindigd het in een volle tas met allerlei zooi waarvan ik denk dat ik het ( een keer) nodig ga hebben en 1 a 2 dingetjes waar ik eigenlijk voor ging shoppen.

Ik was eerlijk gezegd al rond aug-sep al klaar met bestellen. Inmiddels al een hele grote collectie voor mijn gevoel.(2k+) maaaaaaarrrrrr.. ik zit al een week lang ik moet nog 1 knaller, ik moet nog 1 knaller. Denk dat ik vandaag de break out maar meepak en dan ben ik wel echt klaar!!!!!

Ps: mn kop zegt bestel nou die lion dr ook bij pannekoek.🤷‍♂️
Die “ps:” is uitgekomen, heb de Lion maaaarrr ook de Kingdom, Dog en ook de Riakeo - Outburst, toxic, Cupido en de eyclyps. Owhja en de Supercharged en de Breakout bij donadoni voor de 3+1 gratis cake🙃🙃🙃🙃🙃. Iemand die mij kan kan oprapen?? Heb niks meer in mn rug zitten daar binnen..

Echt volle bak aanwezig, maar voor het eerst niet sterk aan toegegeven. Pas laat mijn eerste bestellingen gedaan, toen dikke fomo maar besloten geen compounds aan te schaffen. Tikje spijt van de scream van pangu die ik heb laten staan, maar moet lukken om er een mooi oud&nieuw van te maken. Dit jaar vooral fonteinen bij gehaald, en twee kleine china red pareltjes die uitloop waren. Erg last van al het moois te laten staan, maar eerst maar eens de voorraad opmaken. Afgelopen jaren echt teveel ingekocht, te vaak deals gezien die ik niet kon laten liggen. Afgelopen januari echt geschrokken wat nog over was, dus toen het besluit genomen dat er niks groots bij kwam. Dat is nog steeds gelukt!

Ik heb dat eigenlijk niet meer, vroeger wel maar mocht ik nu iets niet krijgen om welke reden dan ook dan kom ik vast wel wat anders leuks tegen.

Afgelopen jaar had ik alles binnen en toen ging het alsnog niet door voor mij, dat was pas mislopen 😭

Ik zat er ook dicht tegenaan...door dat klote weer! Gelukkig uiteindelijk alles kunnen weg stoken, al was het verre van ideaal. Zeker in de avond.

Vroeger had ik wel fomo, tegenwoordig niet zoveel meer.

Vuurwerk is hier verboden, moeten uitwijken om af te mogen steken maakt het al minder. Bovendien mogen veel vuurwerkartikelen niet meer waardoor het plezier er wel een beetje van af is (matten, kanonslagen, vuurpijlen, vuurpijltjes, romeinse kaarsen, enz.). De (non- freak) prijzen zijn tegenwoordig ook te hoog en het is niet altijd duidelijk wat je terugkrijgt voor die prijs door speciale demo samples of tegenvallende batches. Het weer speelt ook een best grote factor. We hebben vaker niet echt goed weer dan wél goed weer.

Bovendien lijken al die effecten maar op elkaar, maar dan voorzien van een ander merk/labeltje. Er is niets zeg maar wat er echt uit sprint en waar je je mee van de rest zou kunnen onderscheiden. Velen steken hetzelfde af.

Mocht ik iets wat ik graag hebben wil missen, is er vast wel iets anders wat goed genoeg is en nog te krijgen valt.

Afgelopen jaren echt teveel ingekocht, te vaak deals gezien die ik niet kon laten liggen.
Afgelopen januari echt geschrokken wat nog over was,
Dat is nog steeds gelukt!
Welk deel ?

Teveel ingekocht,weer geschrokken,is dat alweer gelukt ? 😂
Toch knap dat je dat constant weet te houden ;)

Kregen een nieuwjaarsparty in de Efteling kado van de kinderen!
Je krijgt er zooo veel voor terug 🤣🤣🤣
Vooral paaapieeer hier en een lange nek :d

Welk deel ?

Teveel ingekocht,weer geschrokken,is dat alweer gelukt ? 😂
Toch knap dat je dat constant weet te houden ;)

Vooral paaapieeer hier en een lange nek :d
Haha het schrikken van de inkopen is drie jaar op rij gelukt. Wanne bergen, dit jaar voor het eerst sinds lange tijd me ingehouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan