Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die “ps:” is uitgekomen, heb de Lion maaaarrr ook de Kingdom, Dog en ook de Riakeo - Outburst, toxic, Cupido en de eyclyps. Owhja en de Supercharged en de Breakout bij donadoni voor de 3+1 gratis cakeIk was eerlijk gezegd al rond aug-sep al klaar met bestellen. Inmiddels al een hele grote collectie voor mijn gevoel.(2k+) maaaaaaarrrrrr.. ik zit al een week lang ik moet nog 1 knaller, ik moet nog 1 knaller. Denk dat ik vandaag de break out maar meepak en dan ben ik wel echt klaar!!!!!
Ps: mn kop zegt bestel nou die lion dr ook bij pannekoek.![]()
Welke producten mis jij in je collectie dan dit jaar ?De FOMO is hier heftig aanwezig, gewoon niet leuk haha. Zoveel producten die ik eigenlijk niet wil missen maar je kunt gewoon niet alles hebbenerg lastig soms
Afgelopen jaar had ik alles binnen en toen ging het alsnog niet door voor mij, dat was pas mislopenDe enige fomo die ik heb is the fear of missing out my orders..heb echt pas rust als de buit binnen is!
Afgelopen jaar had ik alles binnen en toen ging het alsnog niet door voor mij, dat was pas mislopen![]()
Afgelopen jaar had ik alles binnen en toen ging het alsnog niet door voor mij, dat was pas mislopen![]()
Kregen een nieuwjaarsparty in de Efteling kado van de kinderen!Wat ging er mis?
Welk deel ?Afgelopen jaren echt teveel ingekocht, te vaak deals gezien die ik niet kon laten liggen.
Afgelopen januari echt geschrokken wat nog over was,
Dat is nog steeds gelukt!
Vooral paaapieeer hier en een lange nekKregen een nieuwjaarsparty in de Efteling kado van de kinderen!
Je krijgt er zooo veel voor terug![]()
Volgens mij is er met de opvoeding iets ernstig mis gegaanKregen een nieuwjaarsparty in de Efteling kado van de kinderen!
Je krijgt er zooo veel voor terug![]()
Dat mag jij dan aan HUN vader gaan uitleggen, aan mij ligt het nietVolgens mij is er met de opvoeding iets ernstig mis gegaan![]()
Er was een aardige vuurwerkshow maar dat maakte het eigenlijk alleen maar meer een FOMO eventWelk deel ?
Teveel ingekocht,weer geschrokken,is dat alweer gelukt ?
Toch knap dat je dat constant weet te houden
Vooral paaapieeer hier en een lange nek![]()
Haha het schrikken van de inkopen is drie jaar op rij gelukt. Wanne bergen, dit jaar voor het eerst sinds lange tijd me ingehouden.Welk deel ?
Teveel ingekocht,weer geschrokken,is dat alweer gelukt ?
Toch knap dat je dat constant weet te houden
Vooral paaapieeer hier en een lange nek![]()