Hilversum 05-05-2013

Ik snap niet hoe jullie erbij komen dat dit niet mogelijk is.
Het enigewat in mijn verhal niet zou kunnen is de drijvers op het water wat schijnbaar niet zou mogen.
Al denk ik dat men met een beetje uitleg ook dat kunt takkelen.
Verder is alles wat ik opnoem gewoon mogelijk.
Het is gewoon een kwestie van weten wat kan en mag en dan is er echt veel mogelijk wat betreft inzet.

Gr

Met een beetje creativiteit kan daar meer als je denkt lijkt me.
Vooral op het pad waar nu de consumenten cakes staan kan je leuke dingen doen zoals:
Snelle z shaped waaiers,mines,singleshots,fonteinen,strobes,1sec fonteinen
steppers,vlammen etc.

Met een beetje creativiteit kan daar meer als je denkt lijkt me.
Vooral op het pad waar nu de consumenten cakes staan kan je leuke dingen doen zoals:
Snelle z shaped waaiers,mines,singleshots,fonteinen,strobes,1sec fonteinen
steppers,vlammen etc.

En weer iemand die het tenminste wel snapt.

Ik mis de laatste jaren de creativiteit behoorlijk bij de Nederlandsche shows.
Waar ik me dan nog het meest aan stoor is dat bedrijven die er verdomde weinig van bakken
Hier elke keer in bescherming worden genomen.
Maar goed.. het zij zo.

En weer iemand die het tenminste wel snapt.

Ik mis de laatste jaren de creativiteit behoorlijk bij de Nederlandsche shows.
Waar ik me dan nog het meest aan stoor is dat bedrijven die er verdomde weinig van bakken
Hier elke keer in bescherming worden genomen.
Maar goed.. het zij zo.

Gelukkig zien we tegenwoordig steeds meer stepperbeelden terugkomen in de Nederlandse shows, dus ik ben positief gestemd! :)

Gelukkig zien we tegenwoordig steeds meer stepperbeelden terugkomen in de Nederlandse shows, dus ik ben positief gestemd! :)

Alsof een paar stepper-shots ineens er voor gaat zorgen dat shows wél creatief zijn. Als dat je stellingname is, dan is dat een teken dat creativiteit in Nederland erg schaars is. Armoede troef dus.

Keerzijde van te veel aan regels en te grote focus op geld binnen halen.

Dit is gewoon een chaotisch zooitje, menig freak kan een leuker showtje bouwen met een paar potjes en wat knetterlint !

zonde van de mooie locatie waar echt prachtige en creatieve dingen gedaan kunnen worden !

Alsof een paar stepper-shots ineens er voor gaat zorgen dat shows wél creatief zijn. Als dat je stellingname is, dan is dat een teken dat creativiteit in Nederland erg schaars is. Armoede troef dus.

Keerzijde van te veel aan regels en te grote focus op geld binnen halen.

Nee, absoluut niet, maar het is in elk geval een stap in de goede richting. Geld binnen halen lijkt me heel erg logisch, we moeten niet vergeten dat het om commerciële bedrijven gaat.

Daarnaast weigeren Nederlanders ook maar een cent uit te geven aan een show, daarom zie je dus wel flinke shows in Frankrijk, maar niet in Nederland.

Nee, absoluut niet, maar het is in elk geval een stap in de goede richting. Geld binnen halen lijkt me heel erg logisch, we moeten niet vergeten dat het om commerciële bedrijven gaat.

Daarnaast weigeren Nederlanders ook maar een cent uit te geven aan een show, daarom zie je dus wel flinke shows in Frankrijk, maar niet in Nederland.

Hey Jaco,

Heb het niet over Bombers zelf, maar meer in zijn algemeenheid. Steppers erbij is inderdaad een stapje in de goede richting. Maar de algehele balans is zoek.

Regelgeving, voor een appel en een ei top shows eisen, te dure producten anderzijds, algehele inspiratieloosheid, scoringsdrift van enkele politieke partijen. Het leven gaat door, terwijl bezinning misschien noodzakelijk is om na te denken om op termijn te kunnen groeien.

Je zou bijna zeggen doe eens minder shows, maar lever betere kwaliteit af. Less is more was tegenwoordig het credo, toch?

Aan het begin van de show paste er heel goed een paar fonteinen op de muziek. Dit is toch wel goedkoper vuurwerk, dus financieel hoeft dit niet heel belangrijk te zijn.

Verder hadden ze de muziek installatie ook kunnen gebruiken om de Single shots op muziek af te schieten i.p.v. een stuk of 30 in één keer aan het begin van de show. Vroeger vaak op het "you raise me up" nummer zodra er up kwam een single shot gezien. Zo ben je een stuk creatiever met die 30 single shots.

Zelf in Bombers de gene die de gemeente over gehaald heeft om de shows daar te mogen doen om het de eerste 2 jaar gratis te doen. Als je dan onder de maat presteert bewijs je niemand een dienst met zo'n actie naar mijn mening.

Van alle shows die de laatste weken hier op het forum zijn verschenen is deze de enige die mij een glimlach bezorgde. Het zegt veel over de (on)mogelijkheden om met de huidige regelgeving, budgetten en schietbedrijven in Nederland een goede show te schieten.

niet mee eens, kijk maar eens naar die van rotterdam of pijnacker, dat vond ik onwijs mooie shows voor nederlandse begrippen. (iig mooier dan deze) =P

Sorry Jack, maar wanneer ik jou en Gerdo bij een show van Bombers zie staan, kan ik jullie al niet meer serieus nemen. Dat jullie überhaupt nog komen naar shows van dit bedrijf vind ik al hoogst merkwaardig te noemen.

Mag ik altijd nog zélf bepalen waar ik heen ga!? Daar bij op een zondag waar ik anders toch niet veel te doen had... Leek het ons wel leuk om heen te gaan. Verder, als je mn post goed gelezen had, geef ik bedrijven graag een 2e kans (en in dit geval een 3e). En dat ik de hoop had dat men eindelijk eens een goede show zou neer gaan zetten. Helaas was deze hoop ongegrond.

Volgens mij hadden ze ook een overschot aan Tweelingen, 1x terug laten komen oké maar 4x????
Mijn mening is nog steeds dat bombers nog heeeeeeeeel veel moet leren.

Wat iedereen van de show vind is ieder zijn eigen mening.
Ik vind de show ook niets aan.

Maar ik zie hier veel mensen die van alles bedenken wat de show wel mooi/goed zou hebben gemaakt.
Maar weten jullie ook wat het budget is voor de show ?
Wat kost europees materiaal ?
Wat zijn de regels precies in Hilversum ?

Ik vind dat sommigen hier wel heel makkelijk over denken.
Zelf heb ik geen idee over boven staande vragen, bij over europees spul en budget.

Wat iedereen van de show vind is ieder zijn eigen mening.
Ik vind de show ook niets aan.

Maar ik zie hier veel mensen die van alles bedenken wat de show wel mooi/goed zou hebben gemaakt.
Maar weten jullie ook wat het budget is voor de show ?
Wat kost europees materiaal ?
Wat zijn de regels precies in Hilversum ?

Ik vind dat sommigen hier wel heel makkelijk over denken.
Zelf heb ik geen idee over boven staande vragen, bij over europees spul en budget.

Het hoeft niet eens Europees materiaal te zijn.koop een karton fuego`s,crossing crossettes,the moment,vette marja`s en het is al een heel ander gezicht om maar een voorbeeld te noemen.

Hier dan nog even de speech voorafgaand aan het vuurwerk.

Tja wat moet ik hiervan zeggen.
Apart stukje hoor, maar totaal niet gepast om 5 mei, denk ik.
Even apart gehouden, dat we tijdens 04-05 en 05-05 alle mensen herdenken die door oorlogsgeweld om het leven zijn gekomen.
En dat is niet alleen de Tweede Wereld oorlog.

Op 4 mei is het misschien gepaster, maar ik denk het ook niet.
Aangezien men na een herdenking op de Dam, Waalsdorpervlakte, Grebbeberg, enz, enz niet zit te wachten op een preek.
De mensen die tijdens de doden herdenking 2 minuten stilte houden, weten best wel wat in het stukje tekst gezegd wordt...
Dus dat hoeft ze ook niet uitgelegd te worden en ze zitten er ook niet op te wachten.....

@Smilli bedankt voor het uploaden.

Tja wat moet ik hiervan zeggen.
Apart stukje hoor, maar totaal niet gepast om 5 mei, denk ik.
Even apart gehouden, dat we tijdens 04-05 en 05-05 alle mensen herdenken die door oorlogsgeweld om het leven zijn gekomen.
En dat is niet alleen de Tweede Wereld oorlog.

Op 4 mei is het misschien gepaster, maar ik denk het ook niet.
Aangezien men na een herdenking op de Dam, Waalsdorpervlakte, Grebbeberg, enz, enz niet zit te wachten op een preek.
De mensen die tijdens de doden herdenking 2 minuten stilte houden, weten best wel wat in het stukje tekst gezegd wordt...
Dus dat hoeft ze ook niet uitgelegd te worden en ze zitten er ook niet op te wachten.....

@Smilli bedankt voor het uploaden.
zelfde idee had ik dus ook, eigenlijk ongepast op zo'n dag.

Back
Bovenaan