Leuke show, mooi vuurwerk en verrassende artikelen zoals de finaleblokken (lekker testen voor Azuma haha) die stuk voor stuk prachtig waren, waterblokken met erg gaaf effect van zilveren tails en de girandolas die toch veel indruk maakten op het publiek.
Toch vond ik er veel schoonheidsfoutjes in zitten, o.a. in de vorm van pauzes, vond dat toch wel vervelend, want de set-up was perfect, maar het tempo, het doorlopen was er niet, dat miste ik wel echt. Vorig jaar (of jaar ervoor?) nog verbaasd over het vele rammen en gevulde lucht, nu viel mij dat erg tegen.
Veel blijven staan, zal zijn reden hebben, weer zat ook zeker niet mee, kan gebeuren, maar zag wel nog wat foutjes in de show zelf. Zo begon het met 1 girandola, de rest kwam later in de show, die ene hoorde daar niet tussen, groene en blauwe mines aan de rechterkant waren verwisseld en een fontein begon ineens te werken, de andere 3 volgden later. Overigens had die fontein wel het voordeel dat ie redelijk in het midden stond en de show op dat moment even geen tempo had.
Vond het qua opzet een hele mooie show, anders dan andere jaren, verrassend en het had de beste kunnen zijn van de laatste jaren, maar ik ben van mening dat het een van de mindere is geworden. Toch genoten, daar gaat het om.
Dieter en Bob, bedankt voor de gastvrijheid, dat we even over het veld mochten lopen, leuk om alles even te zien. Heb daar gefilmd, de show niet vanwege het weer, maar met Afcajax bekijken we even of we het samen kunnen voegen aangezien hij de show wel heeft gefilmd.