Hilversum 05-05-2009

Het weer was waardeloos vanavond in Hilversum, het hield maar niet op met regenen.
Maar de show maakte veel goed, ik heb mooi vuurwerk gezien.
Leuke thema,s, zeer veel mines maar wel erg mooi van kleur en breed, verrassend waren toch wel de girandola,s,.
Net als vorig zeer felle crossettes met wisseling van kleur.
Veel singleshots gezien ook.
Het was een andere show dan voorgaande jaren maar absoluut niet minder.

Vond het een prima show, maar merkte al dat de meningen daar over verdeeld zijn:)

Echt tempo zat er niet in, maar er is ook behoorlijk wat blijven staan heb ik het idee (vooral aan de rechterkant, zal ongetwijfeld door de weers omstandigheden komen). maar ik vond de lagere themas vooral mooi. Mooi met veel mines,candles en single shots.
De finale was een keer anders als anders, niet veel sier. Maar wat goud met salutes erboven, ik vond het niet verkeerd:)

Vond het zeker de moeite waard en heb mooie stukken gezien, maar kan er zeker in komen als mensen zeggen dat ze de show wat minder vonden.

:bye:

Laatst bewerkt:
Ik vond de show top, ondanks dat er rechts kennelijk het een en ander niet afging. Het was top!

Azuma, Dieter en zijn team.. een geweldig werk afgeleverd!

Ondanks het pokkeweer heb ik er erg van genoten. Filmen was nogal lastig met de plu in de hand en het regelmatig wissen van de lens :angry: Maarja zal vanavond eens kijken wat er bruikbaar van is :p

Leuke show, mooi vuurwerk en verrassende artikelen zoals de finaleblokken (lekker testen voor Azuma haha) die stuk voor stuk prachtig waren, waterblokken met erg gaaf effect van zilveren tails en de girandolas die toch veel indruk maakten op het publiek.
Toch vond ik er veel schoonheidsfoutjes in zitten, o.a. in de vorm van pauzes, vond dat toch wel vervelend, want de set-up was perfect, maar het tempo, het doorlopen was er niet, dat miste ik wel echt. Vorig jaar (of jaar ervoor?) nog verbaasd over het vele rammen en gevulde lucht, nu viel mij dat erg tegen.
Veel blijven staan, zal zijn reden hebben, weer zat ook zeker niet mee, kan gebeuren, maar zag wel nog wat foutjes in de show zelf. Zo begon het met 1 girandola, de rest kwam later in de show, die ene hoorde daar niet tussen, groene en blauwe mines aan de rechterkant waren verwisseld en een fontein begon ineens te werken, de andere 3 volgden later. Overigens had die fontein wel het voordeel dat ie redelijk in het midden stond en de show op dat moment even geen tempo had. :wink:

Vond het qua opzet een hele mooie show, anders dan andere jaren, verrassend en het had de beste kunnen zijn van de laatste jaren, maar ik ben van mening dat het een van de mindere is geworden. Toch genoten, daar gaat het om. :wink:

Dieter en Bob, bedankt voor de gastvrijheid, dat we even over het veld mochten lopen, leuk om alles even te zien. Heb daar gefilmd, de show niet vanwege het weer, maar met Afcajax bekijken we even of we het samen kunnen voegen aangezien hij de show wel heeft gefilmd. :wink:

Vond het zeer zeker het in de regen staan waard...
Zeker een van de beste shows van Nederland.
Wel redelijk wat foutjes die me vriendin nu zelfs al op begonnen te vallen haha
Het blijft een kunst een goed getimede digitale show neer te zetten dat is duidelijk aan de spullen lag het in ieder geval niet!
Er had veel meer mee gedaan kunnen worden naar mijn mening maar toch zeker niet verkeerd!
De pauzes waren volgens mij ingecalculeerd juist een duidelijk verschil te geven tussen thema en thema... maar misschien weer iets te veel themas op deze manier haha
Hoe dan ook heb ik er zeer zeker van genoten!
En ik was zo weer thuis heerlijk!

Goed geregeld jammer van het weer maar zeker lekker kruitsnuiven!!!

Ik vond het een erg leuke show, zeker omdat ik nog niet veel kwa shows gewent bent. Vond vooral de mines heel erg mooi en de girandolas kwam voor mij ook als een totale verrassing. Volgende edities zal ik er als ik kan zeker weer bij zijn. Al is het alleen maar voor de prachtige schiet locatie. Hopelijk wel wat minder regen, maar gelukkig waren der een paar zo slim om een paraplu mee te nemen. Jammer alleen van het rechter stuk en van wat enkele schoonheids foutjes, zoals het te vroeg branden van een fontein. Maar al met al een top show naar mijn mening!.

greetz

vondt het een geslaagde show, mooie mines, boeketten, water bommen.

vondt het in regen staan ook wel moeite zeker waard.

girandola's waren mooi om te zien en veel blauw en goud.

Idd de show vond ik erg leuk. Mines zijn niet geheel mijn ding maar hier kwamen ze zeker goed uit de bus. Ben niet zo'n kenner maar de show kwam een beetje rommelig over. Het weer zal daar zeker haar invloed op hebben gehad? Ook stond er nog aardig wat wind waardoor de bedoelde uitwerking volgens mij niet altijd geheel tot zijn recht kwam.
Vond het wel zeker de moeite waard, volgend jaar weer!

Kwam nog een beste kruitwalm het publiek in, lekker snuiven dus. Een goede show met een paar mooie blokken (met een heerlijk tempo) en een paar mooie thema's die alleen werden afgesloten met een te grote stilte. Een mooi ontworpen show met in de uitwerking nog wat fouten maar desnietaltemin(?) genieten geblazen in de stromende regen.

Nou dat was een leuk showtje.... ik heb weer is speciale effecten gezien die ik nog nooit tegen ben gekomen.
Zoals bijv die waterbommetjes waarna er een komeet de lucht in vloog.
Ik baalde erg van het weer ... de gel stroomde uit me haren over me gezicht en ik plakte aan alle kanten...
Ik ben echt van de mines, en helemaal als ze niet hoger als 3 inch mogen schieten vindt ik het gebruik van veel mines dan geen verkeerde keuzen.

Toch ben ik van mening dat als je alle salutes van de show tot het einde had bewaart was er een echte duidelijke finale geweest....
Mja kan ook aan mij liggen.... misschien zitten de shows van fallas nog te goed in me geheugen gegrift :rolleyes:

Netjes geschoten Azuma, een goede show kan je het dan zeker ook noemen.

-Roy-

Laatst bewerkt:
Heb erg genoten van deze show. Hoewel ik een indruk kreeg dat er tussen elke "scene" een pauze was, vond ik het geheel geslaagd. Vooral de felle effecten en de ongewone producten die we langs zagen komen. De girondolas waren super. Voor de volgende keer zou een verbetering zijn om die pauzes te minimaliseren tot vrijwel 0. Jammer ook van die rechter post die soms niks liet zien. Zal vast door het weer komen?
Verder goed gedaan ik vond het leuk om het te mogen aanschouwen.

Ik heb zeer mooi vuurwerk voorbij zien komen.
Zeer mooie mine's, veel single shots, geweldige blokken,girandola's, de water bommen.
Ook de salute's klonken weer erg goed.
Heb genoten van dit mooie vuurwerk.
De locatie is ook geweldig, hier kun je heel wat mooie dingen mee doen.

Reuze bedankt voor het plaatsen van je film Pieter.
Reuze dat je deze met ons wilt delen.
En de kwaliteit is weer prima man.
Thanks

dat staat er maar weer op 1 ding na dan mooi op .

jaaaaaaaaaaa hoooooooooooooor om gek van te worden :bonk::bonk::frusty::frusty:

Pieter, film ziet er goed uit :wink: Die regen op de lens wordt je vergeven, gezien de omstandigheden :p Mooi dat je er weer zo snel bij bent!

Back
Bovenaan