Hilversum 05-05-2009

wegens problemen met uploaden naar me server staat het filmpje tijdelijk op vimeo, en ook ondanks de regen is hij nog aardig gelukt :P

Filmpje

Bij deze ook mijn filmpje :) (256 Mb)

www.vuurwerkfan.nl/video/hilversum_050509.wmv

Geluid is de 1e 55 seconden helaas overstuurd door onoplettendheid en gevecht met de paraplu.. Daarna gaat ie weer goed :D Ondanks de regen (af en toe pluutje in beeld, af en toe wissen) ziet het er nog best ok uit en de groothoeklens heeft prima werk verricht.

Hier mijn bijdrage aan de film van Hilversum, gefilmt vanuit de hand op het schietveld. gewoon lekker genieten.
Was trouwens weer een top dag. veel gelachen ondanks het ***** weer.

Geweldige bijdrage Vincent, top gedaan man, dit is echt genieten geblazen
Opnamen vanaf de schietlocatie zelf blijf ik het meest spectaculair vinden
Top dat je deze film met ons wilt delen.
Ondanks het slechte weer zijn jouw beelden zeer goed. Waar kan dat aan liggen vraag ik als leek?
Over de show zelf heb ik al gesproken, die was gewoon erg goed.
En het grote publiek kon het ook allemaal erg waarderen, dat is op jouw film ook goed te horen.

Het blijft apart zo vanaf het veld. ik heb al vaker daar vannaf het lapersveld beelden van heel dicht bij gezien van vuurwerk.. zoals close-up beelden van vertrekkende shells uit mortieren. :)

Geweldige film Vinnie! Dat zijn beelden die we toch weinig zien. Genieten gewoon.
Ondanks de regen is de film goed gelukt.
Top!

Vinnie, zeker gave beelden. Komt net wat meer adrenaline vrij als je als kijker er zó dicht op lijkt te staan.
Het filmen is "goed gelukt ondanks de regen", omdat vinnie volgens mij aardig wat heeft lopen vegen op de lens :wink: De eigelijke show duurde ietsje meer dan 17 minuten, terwijl Vinnies film minuten korter duurt. M.a.w: er is wat in geknipt, waarschijnlijk de momenten dat de lens werd schoongemaakt?
Even een vraagje uit interesse: was Peter H. ook bij de opbouwers, Vinnie?

Peter was hier niet aan het opbouwen , die stond in Sliedrecht op 5 mei

en het klopt dat er geknipt is in de film , de stille momenten zijn eruit en wat veeg en poetswerk van de drupperls (goed opgelet trouwens !!)

Geweldige bijdrage Vinnie, mooi om deze beelden weer eens te zien.
Is wel heel anders om het zo te bekijken, geeft het geweld nog meer aan.
Bedankt.

afbeelding_043__medium_thumb.jpg
afbeelding_030__medium_511198_thumb.jpg
afbeelding_021__medium_681219_thumb.jpg
afbeelding_003__medium_863052_thumb.jpg
afbeelding_044__medium_thumb.jpg
afbeelding_023__medium_870592_thumb.jpg

Voor alle andere opbouw fotos klik Hier!!!

Mooie foto reportage.Ik ben zelf ook ff in Hilversum geweest.Maar was meer een bliksem bezoek.Ging o.a. hierom:
afbeelding_023__medium_870592.jpg

Mooie foto reportage.Ik ben zelf ook ff in Hilversum geweest.Maar was meer een bliksem bezoek.Ging o.a. hierom:
image

Ik heb die niet zien vertrekken, of ben ik dat vergeten?

edit:

ja lastig als je zelf de beelden niet kunt terug zien omdat je niet gefilmd hebt eens een keertje hahahaha.. maar er gaat ineens een belletje bij me rinkelen hahaha

Laatst bewerkt:
Ja ze zijn zeker geschoten.
In het begin van de show ging er 1 de lucht in.
Later gingen er nog een aantal tegelijk.
Blijven mooie dingen.

Nee, dat word wel vaker gedaan. Zijn dik genoeg en waarschijnlijk ook dik genoeg om een verkeerd werkende shell te overleven.

@magnolia, dat wordt vaak gedacht ja maar het is juist extreem goed om bommen uit te schieten. Zoals fred al zegt overleven deze buizen met gemak een mortarburst :)

Back
Bovenaan