Hilversum 05-05-2008

Mannen, prima weersomstandigheden vandaag.
Alle ingredienten zijn aanwezig voor een goede show.
Mooi weer, veel publiek, prachtige locatie.
Ik zou zeggen tot vanavond allemaal.

Achter het Laapersveld ligt de Soestdijkerstraatweg.
Op de Soestdijkerstraatweg staat een Esso benzinestation, daarnaast een school.
(Het ROC) Voldoende parkeergelegenheid bij deze twee locaties

:bye:

ja het weer is heerlijk ik heb er al zin in :D
Ik ga over een uur en driekwartier al weg.
Ikz ie jullie allemaal vanavond, en maar hopen op een gezellige avond met een mooie show :D!

Je gaat treinen zeker? Ik vraag me af waarom je anders zo vroeg weg wil joh:p

7 uur afgesproken met Fred, moet trein van 10 over half 6 hebben nou het is 15 minuutjes lopen moet nog treinkaartje kopen dus dan ben ik zeker op tijd :D
Ik ga inderdaad met trein, ik moet 2 keer overstappen ongeveer anderhalfuur reizen maar ik heb het er zeker voor over.

Oh haha oke! Naja we zien elkaar vanavond wel als het goed is:p is er nog een speciale plek bij de show in de buurt waar iedereen gaat meeten? Of gewoon ergens bij de locatie voor het publiek?

Oh haha oke! Naja we zien elkaar vanavond wel als het goed is:p is er nog een speciale plek bij de show in de buurt waar iedereen gaat meeten? Of gewoon ergens bij de locatie voor het publiek?

kom je ook? :D

ik ga zo eerst ff shoarma eten en om 17:00 uur vertrekke en ben ik rond 18:45 @ Hilversum sportpark (eigelijk trein kaartje voor hilversum enkel maar ach boeie)

tot vanavond dan he jeko :bye:

Nou, ik ga maar even alles pakken want ben weer mp3-speler en mobiel kwijt :bonk:
Zal wel ergens tussen me kleren liggen whaha of in me broek van gister ofzo.
En dan wat eten dus ik zie jullie allemaal vanavond wel :thumbsup: tot dan!

Mannen, prima weersomstandigheden vandaag.
Alle ingredienten zijn aanwezig voor een goede show.
Mooi weer, veel publiek, prachtige locatie.
Ik zou zeggen tot vanavond allemaal.

Achter het Laapersveld ligt de Soestdijkerstraatweg.
Op de Soestdijkerstraatweg staat een Esso benzinestation, daarnaast een school.
(Het ROC) Voldoende parkeergelegenheid bij deze twee locaties

dank je wel voor de parkeertip (hoef ik alleen maar de soestdijkesstraatweg helemaal af te rijden) nou ja snelweg is toch sneller denk ik, maar dit scheelt een heel stuk file rijden.

Hej,
Ik kom zelf vanavond ook, dit jaar is de vakantie door mijn ouders eens wel goed geplanned (gelukkig kon ik op tijd voorkomen dat we deze week weg zouden zijn).
Ik heb er zin in, aangezien ik er mooie herinneringen aan heb!

Ik heb er iniedergeval zin in!

Vincent

Het was weer een leuke show, heb hem 2 jaar moeten missen, maar was goed om de thuiswedstrijd weer eens mee te maken. :D De gezelligheid vooraf en achteraf was overigens top, zeer veel freaks gezien, leuke groep zo en iedereen kent elkaar intussen wel. :)

De show zelf, erg leuk, prachtige bommen en single shots/candles gezien en mooie combinaties die lekker full sky gaven. De waterbengalen waren weer top, met de blokken erachter was dit een prachtig schouwspel van rood, goud en crackling, zeer goed gekozen.
Vond er wel schoonheidsfoutjes inzitten, maar ik weet niet zeker of dit nou de bedoeling was, want het kwam vaak terug. Ik had ik het begin het idee dat ik bijvoorbeeld een rek miste aan de linkerkant (voor publiek), dan zag je rechts en in het midden mooie bommen, maar links helemaal niets... Door de show heen zag je vaak genoeg bommen zigzag door elkaar worden geschoten, leuk effect met die tails die ze toch achterlaten, maar ik miste dan toch de regelmaat. Dat de blokken en candles niet gelijk gingen, dat kan ik wel weer aanhalen, maar dat is net als bij iedere show, dat is het risico bij dergelijke stukken vuurwerk, doe je niets aan.

Overigens een duidelijke en goede finale, mooie gouden en verschillende effecten, nog een rits kleur erdoor en hele fijna ti-salutes. Vond het dan wel weer érg jammer dat er nog een soort van knalthema achteraan zat met stuk voor stuk een salute. Deed me denken aan een soort van knalthema, maar die had dan wel eerder in de show gemogen, vond het net een verzwakt einde na zo'n fijne finale.

Al met al een leuke show, heb genoten en de gezelligheid was top! :bye:

Ondanks de schoonheidsfoutjes heb ik geen enkele aanmerking op deze show. Het is gewoon goed om te zien wat men met 3" neer kan zetten in Nederland. En dan te bedenken dat er bij vele shows toch meer mogelijk is, misschien dat alleen budget dat niet toe laat.

Ik heb werkelijk genoten van deze show en de reistijd was het meer dan waard.
Voor mij dubbelop handig aangezien ik vele freaks ontmoet heb, het 1 en ander heb kunnen bespreken en ik gewoon een geweldige show gezien heb.

1 nadeel: de nachtshop blijkt hier nu dicht te zijn. Hoe bedoel je NIGHTshop als je kwart over 1 al dicht bent, geen eten kunnen halen of iets dergelijks. Maar hey... Boeiend!!!!

Zo he....
Ook weer terug van een hele gezellige avond.
Om 20.00 uur bij Moontan afgespreoken waarna we al lopend richting lapersveld zouden gaan.
Een paar blikjes bier mee en wat peuken, daar moeten we de tijd wel mee zien te overbruggen. (2.30 uur)

eenmaal aan gekomen ff bij praten met de freaks van FPM en VWC.
TOPPIE !!!
Titan en RN.Bakker even de hand geschud en ff met Jie staan kleppen.
Stevan freak gesproken en ff een handje omhoog naar Remio.
Wat was die vervelende man nou toch steeds die zich zo op dringde tussen alle gesprekken door, pffff werd er gek van.
en ik geloof dat Fred ook een beetje gek van hem werdt!
Elek jaar weer dat zelfde verhaal over 20 jaar geleden en komt t wel goed als ze met 24 volt staan te schieten, en hun die nu schieten hebben scheveningen gewonnen.
Gelukkig was ik gauw van hem af door te zeggen dat hij beter zijn huiswerk moet voorberijden. :bonk:

Ennyway, Mattefreak alias Mike gezien met zijn vrouwtje, Ruben, de jongens van crazy fireworks, biertje, vuurwerkfreaks enz enz.
Helaas niet met idereen gesproken maar gezellig was het zeker.

De show kan ik omschrijven als kort en vol.
Over het geheel gezien was het een bonte show, veel effecten door elkaar en als verassings effect de mine's aan de waterkant. TOP !!!
Wat mij het meeste opviel waren de halve bommen, een soort van halfe piony's.
Wat me ook op viel is dat er dit jaar veel salutes tijdens de gehel show bij geschoten werden.
Daar hou ik zelf wel van.
de zink pillen... Toppie, ik blijf ze super vinden.
Mooi bommen met Troubilions gezien en mooie candels.
Velle en heldere kleuren viel mij het meest op.

Jammer dat er geen thema's waren, maar in mijn ogen voor Hilversum geen tekortkoming.
Nogmaals het was een volle en bonte show die snel geschoten werd met een mooie gouden finale.

Ik heb in ieder geval genoten.
En met mij nog zoveel meer !
Mannen van fpm, ook jullie bedankt voor jullie inzet.

Na afloop nog ff een bietje gedronken bij Fred (moontan) en toen naar huis.
Tot 5-5-2009.

Giron

Laatst bewerkt:
Zo he....
Ook weer terug van een hele gezellige avond.
Om 20.00 uur bij Moontan afgespreoken waarna we al lopend richting lapersveld zouden gaan.
Een paar blikjes bier mee en wat peuken, daar moeten we de tijd wel mee zien te overbruggen. (2.30 uur)

eenmaal aan gekomen ff bij praten met de freaks van FPM en VWC.
TOPPIE !!!
Titan en RN.Bakker even de hand geschud en ff met Jie staan kleppen.
Stevan freak gesproken en ff een handje omhoog naar Remio.
Wat was die vervelende man nou toch steeds die zich zo op dringde tussen alle gesprekken door, pffff werd er gek van.
en ik geloof dat Fred ook een beetje gek van hem werdt!
Elek jaar weer dat zelfde verhaal over 20 jaar geleden en komt t wel goed als ze met 24 volt staan te schieten, en hun die nu schieten hebben scheveningen gewonnen.
Gelukkig was ik gauw van hem af door te zeggen dat hij beter zijn huiswerk moet voorberijden. :bonk:

Ennyway, Mattefreak alias Mike gezien met zijn vrouwtje, Ruben, de jongens van crazy fireworks, biertje, vuurwerkfreaks enz enz.
Helaas niet met idereen gesproken maar gezellig was het zeker.

De show kan ik omschrijven als kort en vol.
Over het geheel gezien was het een bonte show, veel effecten door elkaar en als verassings effect de mine's aan de waterkant. TOP !!!
Wat me wel op viel is dat er dit jaar veel salutes tijdens de gehel show bij geschoten werden.
Daar hou ik zelf wel van.
de zink pillen... Toppie, ik blijf ze super vinden.
Mooi bommen met Troubilions gezien en mooie candels.
Velle en heldere kleuren viel mij het meest op.

Jammer dat er geen thema's waren, maar in mijn ogen voor Hilversum geen tekortkoming.
Nogmaals het was een volle en bonte show die snel geschoten werd met een mooie gouden finale.

Ik heb in ieder geval genoten.
En met mij nog zoveel meer !
Mannen van fpm, ook jullie bedankt voor jullie inzet.

Na afloop nog ff een bietje gedronken bij Fred (moontan) en toen naar huis.
Tot 5-5-2009.

Giron

als dat dezelfde was die iedere keer kwam vragen hoe of wat nou groter was. inderdaad, grote pffffffffffffff ja.
enthousiasme is 1 ding, dezelfde vragen blijven herhalen is een 2e

Opnieuw weer een goede show in Hilversum gezien.
Los van chauvisnisme (woon naast de deur) kan je wel stellen dat gelet op het niveau van de laatste jaren, inclusief vanavond, Hilversum een topshow genoemd mag worden.
Wel twee minpuntjes: ik vond de show in verhouding tot voorgaande jaren kort, en de show zelf kwam traag op gang.

Persoonlijke hoogtepunten:

- De rode waterbengalen. Uniek gezicht
- Grote hoeveelheid bommen met salutes
- Prachtige bommen met gouden tails overgaande in peony met pistil
- Prefinale met een schitterende muur van crossette mines.
- Gouden finale

Voorafgaande aan de show thuis een gezellige meeting met Stef (Giron), Michael (Pyromaniac), Alex (Alexy) en Stefan (AFC4Alife)
Verder veel mensen gesproken vanavond, was lekker druk.
Leuk ook Roel van Wijngaarden gesproken te hebben (Vuurwerkmuseum) die voor mij onverwachts de reis naar Hilversum had gemaakt.
En nog een ontmoeting met de freak die met mij voortdurend shows van 30 tot 35jaar geleden wilde doornemen. Aardige vent, zonder meer, maar op een gegeven moment ging ik toch liever over op de orde van de dag. :D

Gezellige avond, geslaagd te noemen,
Ik hoop een ieder volgend jaar weer in Hilversum terug te zien.

Was die meneer met Horsebrand shirt aan Roel wijngaarden? :D

uhm heb genoeg gezichten gezien was leuk om veel men te ontmoeten:

Giron, Moontan, JeKo, Jupilerfreak, Mattenfreak, Ruben_3, Lev-He, AFCA_4_life, Alexy en nog meer (en aantal kende ik al van eerdere show(s)) :bye:

was top avond :) tot ik thuis kwam.. dat was minder :cry: gelijk met 1 van me huisratjes naar dierenarts.. inlaten slapen (was wel kapot van.. ben gek op me huisratjes *husky's had er 2 nu nog 1:cry:*)

Was die meneer met Horsebrand shirt aan Roel wijngaarden? :D

uhm heb genoeg gezichten gezien was leuk om veel men te ontmoeten:

Giron, Moontan, JeKo, Jupilerfreak, Mattenfreak, Ruben_3, Lev-He, AFCA_4_life, Alexy en nog meer (en aantal kende ik al van eerdere show(s)) :bye:

was top avond :) tot ik thuis kwam.. dat was minder :cry: gelijk met 1 van me huisratjes naar dierenarts.. inlaten slapen (was wel kapot van.. ben gek op me huisratjes *husky's had er 2 nu nog 1:cry:*)

O je, das minder man.
Wel balen voor je.
Nou sterkte in iedergeval met dit verlies van jou dierbare ratje.
Hou je haaks man.
Groetjes Giron

Was een top show :thumbsup:!
Van tevoren even bij Fred wat gedronken en gepraat met Pyromaniac, Moontan, Alexy en Giron zo rond 8 uur naar de show toe.
Elke keer kwamen er steeds meer freaks bij ik weet nog van een paar niet wie het waren zoveel waren er :p
Maar iniedergeval ik heb weer vele mensen ontmoet/gesproken zoals: Pyromaniac, Moontan, Alexy, Giron, mattenfreak, R@lph, JeKo, Jupilerfreak, Blazuhhh, stefanfreak, vlak voor de show nog tijdje met Micha en zijn vrouw staan kletsen en zijn vuurwerkfreakneefjes waren er ook bij (4 en 6 jaar :p).

Verder niet echt vuurwerkfreaks gesproken van sommige weet ik nog niet wie het waren.
Het was wel heel leuk om al die mensen een keer in het echt te zien waarmee je dagelijks praat via PM's, msn en forums.
Het is ook leuk om te weten tegen wie je praat nu heb je ze een keer gezien.
Ik zie jullie allemaal hopelijk volgend jaar weer bij Hilversum of andere shows.

Nu even over de show, ik vond het echt een mooie show, mooie effecten en al die salutes tussendoor waren heerlijk om te horen :D

Mijn hoogtepunten waar ik het meest van heb genoten:
- De waterbengalen, vond ik erg leuk om te zien.
- 6 inch mines, wat een kracht ik voelde het helemaal in me benen :D Heerlijk! Ze gingen met een flinke kracht omhoog en gaven dan nog een mooi crosette effect, dacht ik?
- De gekruisde tails door elkaar vond ik ook erg mooi en dan in de lucht hele mooie effecten.

Ik vond het echt een topshow volgend jaar ben ik er zeker weer bij :thumbsup: ik heb echt genoten!

Back
Bovenaan