High Lighter

Hij was best mooi zonder het kleur goud die erop de zena trophy wel was. Maar als er een andere moeite pot is laat ik hem dit jaar staan. Midnight mania was toch wat indrukwekkender al had ik die al een keer gehad.

Goede nieuwkomer weer van zena. Niet zoals op de eerste filmpjes, maar mooi vind ik deze zeker. De rood met witte blinker effecten waaieren heel mooi breed uit.

Een gedeelte van de boeketten verdwijnt achter een regendruppel, mooist in HD:

Heb deze van een afstand gezien... heeft mijn buurman geschoten toen het ging schemeren. Prachtige en grote effecten, zelfs van een aardige afstand (denk toch wel +/- 120 meter).

Hoeveel gaan er in een karton?

Zoals ik al vaker heb gezegd, het is een topper! :) Ook tijdens oud en nieuw genoten van een paar stuks van deze cake.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vorig jaar door omstandigheden niet gekregen bij mijn bestelling maar gelukkig een goed alternatief gehad, nu wederom besteld en hopelijk krijg ik hem dit jaar wel want ik heb hem net wederom live mogen aanschouwen en het is echt een beauty met zijn volle en lang hangend blijvende effecten.

Bij deze mijn filmpje van deze cake, geschoten bij Rowy de 14e.

Voor 25 euro is dit eigenlijk een super prima cake! Lekkere volle boeketten en leuk geschoten zo, afwisselend een salvo en 3 schoten in waaier. Maar toch weet het mij niet echt te boeien...ik kan niet zeggen wat er aan schort.

Nu heb ik hem wel mogen afsteken en hij staat alweer op mijn lijstje voor aankomend oud en nieuw, geweldig hou deze cake presteert en in vt als fs met zeer grote en mooie uitwerkingen de lucht compleet vult. Een echte aanrader van mijn kant in ieder geval.

Per 3 geschoten in mijn show. Heerlijke cakes! fijn tempo, afwisseling met W shape. Dikke prima deze cake!

Back
Bovenaan