High Lighter

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 01508
Artikelnaam: High lighter
Bruto Gewicht: 2133.33 gram
Netto kruitgewicht: 435 gram
Aantal schoten: 29 schoten
Effectomschrijving: Superdikke 29 schots combinatie cake. Schiet de best verkrijgbare Zena effecten recht omhoog en schuin de lucht in.
Afmeting: 210 x 150 x 150
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 6 / 1
Adviesprijs: €32,95
Voorverkoop: €24,95
O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com
1508-highlighter.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Over deze cake kan ik alleen maar zeggen dat ik meteen verkocht ben, schitterende kleur paars, mooie afwisselende effecten, VT en FS geschoten met een goede finale.

Mooi ding efect bevalt mij ook wel nu hopen op een scherpe prijs zoals bijvoorbeeld. 29.95 of net als ES 2.0 24.95 Zou helemaal toppie zijn :)

Worden de prijzen tegenwoordig bewust niet meer genoemd om negatieve reacties te voorkomen? Valt mij op dat de prijzen tegenwoordig dagen later pas bekend worden gemaakt...

Demo is vrijdag en naar verluidt gaan de prijzen van Vuurwerkvisie meevallen, maar dat moeten we nog even afwachten.

ach het is altijd ff afwachten met prijzen .
op de film komt hij goed over .
en als je mazzel hebt kan een korting de prijs drukken .

Mooi product weer. Hopelijk binnenkort in t echt zien. Qua prijs zat Vuurwerkvisie vorig jaar prima, als ze dat dit jaar weer zo weten te houden dan zit t wel snor.

Het lijkt erop dat Zena/vuurwerkvisie de lijn van vorig jaar weet door te trekken: prachtig vuurwerk met leuke prijzen! Ik ben in ieder geval al reuze benieuwd naar de rest!!

Toppertje dit!

Wat een verschil eigenlijk in deze filmpjes terwijl het op hetzelfde evenement is gefilmd ;)
je zou bijna zeggen dat het andere cakes zijn, qua kleur en effectgrootte.

Wat een verschil eigenlijk in deze filmpjes terwijl het op hetzelfde evenement is gefilmd ;)
je zou bijna zeggen dat het andere cakes zijn, qua kleur en effectgrootte.

Heeft puur te maken met filmposistie, manier van filmen en de apparatuur. Ikzelf film het liefst zoals ik het zelf (en vele anderen) straks met O&N ook zal ervaren: onder het effect en meestal maar 1 exemplaar. Daarom dat ik op veel van mijn filmpjes de camera ook duidelijk richt op 1 schietpositie. Hou je af en toe nog steeds last van overslag in beeld, maar daar moet je doorheen kijken. Omdat ik vaak (net iets te) dichtbij sta voor overzichtelijk beeld, krijg ik vaak wel de echte kleuren er beter op. Samengevat: ik probeer de situatie/beeld met O&N zoveel mogelijk na te bootsen. Dat is een andere insteek dan de filmwijze van in dit geval Darksoul waardoor je verschil kunt krijgen in beleving.

Heeft puur te maken met filmposistie, manier van filmen en de apparatuur. Ikzelf film het liefst zoals ik het zelf (en vele anderen) straks met O&N ook zal ervaren: onder het effect en meestal maar 1 exemplaar. Daarom dat ik op veel van mijn filmpjes de camera ook duidelijk richt op 1 schietpositie. Hou je af en toe nog steeds last van overslag in beeld, maar daar moet je doorheen kijken. Omdat ik vaak (net iets te) dichtbij sta voor overzichtelijk beeld, krijg ik vaak wel de echte kleuren er beter op. Samengevat: ik probeer de situatie/beeld met O&N zoveel mogelijk na te bootsen. Dat is een andere insteek dan de filmwijze van in dit geval Darksoul waardoor je verschil kunt krijgen in beleving.

Precies - en ik zie het bij veel filmpjes ook, maar vond het bij deze juist iets nadrukkelijker zo...op basis van DarkSoul's filmpje bijvoorbeeld zou ik deze niet nemen, op basis van de jouwe wel - als ik me enkel door film liet overhalen ;)

Prachtige cake! deze was erg netjes in Bullingen! Ben blij dat ik deze nog bij besteld heb :D

Back
Bovenaan