Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graadje of 1 rond 00:00, windkracht 2/3 en een beetje 'heiig' weer voor de kleuren.
Alst ff kan 2cm sneeuw rond de blokken maar mag ook 3cm zijn.
Guurdroog, met een paar vlokken rond 0030 :thumbup:

Dit komt wel heel dicht bij mijn ideale stookweer, maar mag dan nog een graad 0f 3/4 kouder zijn.

Regen is voor mij wel echt iets wat de sfeer echt verpest. Dan zitten de meeste mensen ook buiten. Met wind/mist/kou is iedereen gewoon buiten en blijft de sfeer wel het zelfde al zie je het vuurwerk an zich soms wat minder.

Ooooh wat hebben we vorig jaar toch lopen malen zeg!
Iedereen vroeg zich af hoe het met de wind en/of regen ging verlopen deze dag.

Hopelijk hebben we daar dit jaar geen last van en kunnen we snel zeggen dat het perfect stook weer zal worden!! :)

Dit komt wel heel dicht bij mijn ideale stookweer, maar mag dan nog een graad 0f 3/4 kouder zijn.

Regen is voor mij wel echt iets wat de sfeer echt verpest. Dan zitten de meeste mensen ook buiten. Met wind/mist/kou is iedereen gewoon buiten en blijft de sfeer wel het zelfde al zie je het vuurwerk an zich soms wat minder.

Ik, maar dat is persoonlijk, zit liever binnen als het met bakken uit de lucht komt. :p

gewoon in heel het land rond de 0 graden en lichte sneeuw....windkracht 3....
de perfecte stook avond......en dan tussendoor je handen opwarmen boven het fornuis(oh nee dat was vroeger):sad:

Nu helaas wat warm, voor de rest wel lekkere herfst dag. Grijs, bladeren die vallen, behoorlijke wind. Lekker hoor.

Poh wat een temperaturen de afgelopen dagen/weken, terwijl de herfst al bezig is. Wat ik mij afvroeg hebben deze warme dagen nog invloed op het weer rond het einde van het jaar? Of te wel zou het voor stabieler weer einde van het jaar nu beter flink kunnen regenen, afkoelen en waaien?
Omdat het nu zo warm is, worden de zeeën ook warmer waar vaak stormen door ontstaan? Ect.

Was benieuwd of dit invloed heeft of totaal niet? Puur uit interesse.

Ik vond het weer afgelopen jaar echt top. Ok qua nostalgie wat minder, maar top om in je tshirt met compounds te mogen slepen. En doordat het zo warm was blijft het publiek ook lekker buiten staan. Veel gezelliger, met -2 sta ik grootste deel van de tijd alleen buiten, dat doet toch wat met je sfeer gevoel. Wind was bij vlagen wel te sterk, daardoor ook wat goud boxen laten staan en niet alles wat even strak uit de verf kwam. Maar mag echt niet klagen afgelopen vier jaar met het weer, altijd relatief geluk gehad vergeleken met andere delen van het land.

Pfoe ik vond het dit jaar zwaar *** windkracht 5 als het niet 6 was. Fijne gouddoosjes binnengehouden en de rest ging net niet horizontaal.
Qua temperatuur wel 'lekker'. Stoken in mn tshirt :bonk:

Afgelopen jaarwisseling was het weer hier ronduit waardeloos op 31-12 zelf. Daardoor alles laten staan, ik vertikte het om alles door de wind te laten verpesten. De dag daarop was er echter in de avond een paar uur met een stuk minder wind, toen alles met plezier de lucht in gejaagd :)

Zolang het maar kouder is dan afgelopen jaarwisseling. Verschrikkelijk om in de korte mouwen te moeten lopen op deze dag. Het hoort koud te zijn, het liefste met zo een guur windje erbij, wat sneeuw, lichte mist in het begin van de avond. Lekker stookweer, zo'n lekkere sfeer heeft dat!

Zolang het maar kouder is dan afgelopen jaarwisseling. Verschrikkelijk om in de korte mouwen te moeten lopen op deze dag. Het hoort koud te zijn, het liefste met zo een guur windje erbij, wat sneeuw, lichte mist in het begin van de avond. Lekker stookweer, zo'n lekkere sfeer heeft dat!

Jij bent echt van de nostalgie hè, prachtig.
Ik begrijp ook wel wat je zegt, maar ik heb geen problemen met dat t-shirtje.
De wind van afgelopen jaar was daarentegen wel drama.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan