UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijgen winkeliers in principe niks?

Het zal nog vorm moeten gaan krijgen, maar mijn vermoeden is dat het geld bij de importeurs komt, om daarmee de reeds bestelde en zelfs geleverde artikelen tot zich te nemen en goed op te slaan. Hiermee wordt inkoopderving bij winkeliers voorkomen.

Houdt wel in dat er geen winst kan worden geboekt, en ik vermoed dat er een berg bezwaarschriften bij de gemeenten komt te liggen voor de kosten rondom de vergunningen.

Even wat anders; los van het verlies van onze hobby dit jaar, zal er ook volgend jaar een stuk minder plezier zijn. Naast de onzekerheid, kun je verwachten dat er nauwelijks tot geen *NIEUW 2021* zal komen op Cat. 1 na, dus het wordt een saaie aanloop ook...

Er staat eenmalig, als dat echt zo is? Dan hoop ik echt dat we volgend jaar dus geen gezeik krijgen door Groenlinks en partij voor de dieren.

Een lichtpuntje, m'n Triple X batch 2019 kan (hopelijk) nog een jaartje extra drogen!

Haha hier dacht ik ook net aan, had hem ook besteld. Ik hoop ten zeerste dat we het volgende oud en nieuw alsnog kunnen afsteken. Maar heb er een hard hoofd in, ik denk dat deze lijn wordt doorgetrokken. Bah bah bah

Even wat anders; los van het verlies van onze hobby dit jaar, zal er ook volgend jaar een stuk minder plezier zijn. Naast de onzekerheid, kun je verwachten dat er nauwelijks tot geen *NIEUW 2021* zal komen op Cat. 1 na, dus het wordt een saaie aanloop ook...

Win-acties voor San Trifone Adelfia dan maar? Maar inderdaad, de aanloop, demo's, grotendeels de countdown, het zal niet meer hetzelfde zijn.

Ik ga dit jaar volgas los met Cat. 1, laat de politie maar komen. Heb er nu al zin... ga ik mij lekker verzetten. :blink:

Plankgas knetterlinten en knetterkegels stoken!

Beste,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan de SP Tweede Kamerfractie.

Wij zullen hier kennis van nemen.

Met vriendelijke groet,
Jerney Wijnand
Medewerker SP Tweede Kamerfractie

Dit krijg ik nu van de SP binnen, was op een mail met de flyer van Magnum. Pannenkoeken.

Er staat eenmalig, als dat echt zo is? Dan hoop ik echt dat we volgend jaar dus geen gezeik krijgen door Groenlinks en partij voor de dieren.

Is water nat?

Natuurlijk gaat er volgend jaar wederom een hoop sentimenteel gejank komen. Sterker nog, dit vuurwerkvrije jaar zal misbruikt worden om te sjoemelen met de cijfertjes. Hierover heb ik geen enkele twijfel. Helaas.

Alles voor deze plandamic. Hier zit meer achter. Doe eens onderzoek en stel vooral vragen. Niets deugd hierzo. Ieder geval hebben we cat1 of ga naar het buitenland. Een diep trieste dag voor ons. RIP

Hoe gaan jullie verder jongens? Heb net een mail ontvangen van een Duitse bedrijf, die volgende week een ophaalpunt in België gaat opzetten. En volgens mij mag je het gewoon bezitten toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan