UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dhr. Rutte noemt net al het F2-vuurwerk en het gehele vuurwerkwezen "die rommel". We weten dus hoe hij erinstaat. Goed dat hij het nog even aangeeft!

Grrrrrrrrrr

Hoppaa NOS tegen Rutte: Vorig jaar 385 vuurwerkslachtoffers op de SEH, Vorig jaar 242 alcoholslachtoffersgaat u nu ook alcohol verbieden? Rutte: 'Nee'

Alles voor deze plandamic. Hier zit meer achter. Doe eens onderzoek en stel vooral vragen. Niets deugd hierzo. Ieder geval hebben we cat1 of ga naar het buitenland. Een diep trieste dag voor ons. RIP

wát een schandalige vertoning! ''nee we gaan niet alcohol niet verbieden'' -waarom niet? ''nou we doen nu dit.'' met die arrogante grijns op die kutkop van hem

Waarom is die troela nu ineens zo fel dan tegen Rutte? Rutte is duidelijk geïrriteerd bij die vragen. Sjongejonge..

Walgelijk die houding van Rutte, ik weet niet wat ik moet zeggen. Maar ik hoop van harte dat de VVD afgestraft wordt in maart. Walgelijk gewoon.

Het kabinet heeft in relatie tot COVID-19 en het beslag op de zorgcapaciteit
besloten om te komen tot een eenmalig en tijdelijk vuurwerkverbod voor
eindejaarsvuurwerk tijdens de komende jaarwisseling

Mooi dat het gaat om een eenmalig verbod. Kunnen we het definitieve verbod ook mooi van de baan schuiven.

Dhr. Rutte noemt net al het F2-vuurwerk en het gehele vuurwerkwezen "die rommel". We weten dus hoe hij erinstaat. Goed dat hij het nog even aangeeft!

Grrrrrrrrrr
Ze zijn bang dat ze echt bestookt gaan worden als ze na de verkiezingen nog meer allerlei onzalige plannetjes uit gaan voeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan