Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in Purmerend waait het ook echt niet normaal hard nog.
Vooral de windstoten zijn flink, mijn tuinset ging er net ook al vandoor :bonk:

Single shots/kleine potten en fonteinen zijn te gevaarlijk nu om neer te zetten

regen houdt hier nog wel ff aan

weather-map.gif

windveld daar achter, lijkt me? of enkel tijdens de regen?

De windstoten kunnen mogelijk vervelend worden hier, Bergen Op Zoom. Maar verder is het opzich wel te doen. Ben al lang blij dat we fatsoenlijk kunnen stoken. Dat het weer dan even niet optimaal is, ach ja... :rolleyes:

Ja erg jammer, meeste van het land gaat het droog worden bij ons blijft het de hele dag regenen in friesland. en het schijnt nog wat harder te gaan waaien qua windstoten. mijn dag is wel redelijk verpest.

Knmi, zo op de dag zelf eigenlijk altijd wel exact goede verwachting:

Vanavond regent het eerst nog in het noorden, ook daar wordt het overwegend droog. Alleen in het noordelijk kustgebied blijft het nog af en toe regenen. De wind komt uit het zuidwesten en is boven land vrij krachtig, mogelijk krachtig, windkracht 5-6 en aan zee krachtig tot hard, windkracht 6-7. In het noord- en noordwestelijk kustgebied is tijdelijk een stormachtige wind, windkracht 8 mogelijk. In het noordwesten komen zware windstoten voor van 80-90 km/uur.

Komende nacht kan lokaal wat regen vallen, maar op de meeste plaatsen blijft het droog. De minimumtemperatuur ligt rond 11°C. De wind komt uit het zuidwesten en is matig tot vrij krachtig, langs de kust krachtig tot hard, windkracht 6-7. In de eerste helft van de nacht is er in het noordwesten en het noordwestelijk kustgebied een stormachtige wind mogelijk, windkracht 8 en zijn zware windstoten mogelijk van 80-90 km/uur.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen

Oftewel voor ons hier 4e jaar op rij niet normaal stoken. Twee jaar geleden ging nog vanwege voorraad maar geknepen billen vanwege 1e verbod. 2019 zat het hier vanaf 19u potdicht met mist. Vorige jaar al blij met bij mekaar gescharrelde halve zolenzooi. En nu dit. KUTzooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan