Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hoort nu al dat overal georganiseerde vuurwerk afgelast worden.
Je zou dan toch bijna denken, als niet verantwoord is om af te steken, gedoog dan 1 jan :)

Nu de vuurwerk shows annuleren en dan zal je zien dat het morgen beter is als verwacht. Las dat in den haag morgen pas besloten wordt of het bij de hofvijver doorgaat of niet

Hier in Friesland hebben ze code geel afgegeven voor 31 december van 18:00 tot 24:00 ... gaat dus niet stoken worden. of is hier iemand die een betere weerkaart voor noord oost friesland heeft?..

Hier in Friesland hebben ze code geel afgegeven voor 31 december van 18:00 tot 24:00 ... gaat dus niet stoken worden. of is hier iemand die een betere weerkaart voor noord oost friesland heeft?..

Gewoon kijken of het kan, niet op basis van een code geel alles staken. Zou in ieder geval de kleine cakes laten liggen en de goudbakken ook

Gewoon kijken op het moment an sich. Wel wil ik iedereen hier meegeven dat hoe graag je het ook wilt; als het weer het niet toelaat, stook dan niet. Het belangrijkste blijft jouw en andermans veiligheid. :biertje:

Nu 9 m/s hier, 5bft, dan kun je nog nét wel/niet van het beukwerk genieten. Waait wel over je hoofd. Ietwat subtieler hou ik zo binnen.

Ik heb alleen normale cakes uit duitsland. dus niet compounds of iets dergelijke. Ben wel benieuwd of iemand hier een betere weersvoorspelling kan vinden voor friesland.

Gewoon kijken op het moment an sich. Wel wil ik iedereen hier meegeven dat hoe graag je het ook wilt; als het weer het niet toelaat, stook dan niet. Het belangrijkste blijft jouw en andermans veiligheid. :biertje:
Zeker kleiner spul, losse cakes die kleiner zijn of duidelijk hoger dan breed, niet stoken. Compounds mwah. Genot is dan wel flink minder.

Morgen om middernacht windkracht 6 hier Vlgs de voorspellingen, maar ik maak me niet druk.
Na 3 jaar eindelijk weer afsteken en genieten.
Laatste keer dat het mocht ook bijna onmogelijk door mist.
Bewaren voor volgend jaar? Dan wel goed weer? Geen verbod? Jaar lang gezeik/stress met opslag?

Knappe storm die mij morgen tegen houdt. Steek overigens op mijn eigen erf af aan het water.

Ik hoop dat de voorspellingen, iets beter worden. Ik heb vaker gezien dat bij het knmi code geel ingetrokken werd, fingers crossed

Baal hier echt van, waait echt zo loeihard hier in Den Haag boven de daken, vooral op open plekken hoor je de wind huilen :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan