Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja das echt niet om aan te zienFucking zuur ook, paar uur later en dan is het echt perfect weer
Wie kan mij vertellen wat de regen doet morgen? Is het een groot buienfront of zijn het buien met af en toe droog? Overdag en s avonds?
Code geel Noord-Hollands en Friesland zaterdag van 18-00u. Kans op zware windstoten van ca. 80 km/uur.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht
Hier wat beelden uit Den Haag. Ik ga er vanuit dat de gmeiddelde windsnelheid toen 7- 8 m/s moet zijn geweest. Ik vind dit echt prima te doen.
Hier uit Vlissingen. GEzien de relatieve :
Ik vind het goed te doen. Winkracht zal hier 5B zijn geweest vermoed ik.
In dit tempo, gaan we de 150 paginas halen?
Vorig jaar begon de dag met veel wind en in de loop van de avond viel de wind eruit. Als ik het topic van vorig jaar erbij neem zie je een reactie van iemand die in Zuid-Holland aan de kust woonde met windkracht 3 tot 4 vanaf 22:00.
Geen 5 helaas.
Hier de voorspelling van regio twente vorig jaar. Maximum rond 25 km/h en minimum rond 12 km/h. Het werd uiteindelijk rond de 15km/h middernacht.
Bekijk bijlage 70311
Nu de verwachting voor dit jaar middernacht in regio twente:
Bekijk bijlage 70312
Ziet er veel en veel negatiever uit dan vorig jaar helaas.
Ben ik ook bang voor. Ook een nadeel van de ingekorte afsteektijd. Vuurwerk afsteken over een langere periode kan mogelijk mensen ertoe brengen om niet morgenavond maar op een rustiger (qua weer) tijdstip vuurwerk af te steken..Ik maak me best wel zorgen, niet om mezelf of mensen hier maar om de leken die het vuurwerk niet goed vastzetten met een harde wind. Kans is groot dat dit voor veel ongelukken gaat zorgen wat het gejuich om een algeheel verbod alleen maar zal doen toenemen