Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor 16.00 prima, als het daarna maar gauw afzwakt.Janken dit haha, ik kitesurf en volg wat vrienden/kennissen op insta. Open de stories en zie ditBekijk bijlage 70077
GFS en EMCWF geven beide echt storm windstoten aan
Bij mij ging het zelfs door het hoofd dat groenlinks dit allemaal loopt te manipuleren. Of dat Arno Bonte bij de KNMI werkzaam is.
De enige positieve oper moet ik zeggen.
Wie weet wordt er wel weermanipulatie ingezet door D66 en groenlinks?
Zag ineens chemtrails vanmiddag en veel vliegtuigjes…
![]()
Zullen we HAARP er ook maar weer eens in gooien![]()
- Wind: in de meeste regio's 3B soms richting 4B. Regio zuidwest 4B
Zullen we HAARP er ook maar weer eens in gooien![]()
Of we zetten met zn alle geld opzij om gezamenlijk de ideale weersomstandigheden te kopen via een veiling op het Darkweb.
OT: nog niet eerder heb ik zoveel FUD gezien in een topic, volkomen begrijpelijk ook. Groots respect aan alle vakmensen die ons voorzien van de nodige info! (DavidH, Jorginho, DaBombe en co) Dank!
Het waait nu echt vies hard.
Wat nu waait, waait 31-12 niet.Het waait nu echt vies hard.
Gister kwam het oosten er redelijk af kwa neerslag is dat nu dus weer meer geworden?GFS run 23.00 uur.
Hoofdlijnen:
- De neerslag gaat er in de drie zuidelijke provincies vrijwel volledig uit. In Noord Brabant en Limburg zelfs geen enkel member dat meer dan 2 mm berekent. In Zeeland is dat nog maar 10%!
- In vrijwel alle andere regio's is de kans op substantiele neerslag jammergenoeg veel hoger
- Wind: in de meeste regio's 3B soms richting 4B. Regio zuidwest 4B
- Teemperatuur zeer duidelijk hoog tot zeer hoog. 11-14 C van Noord naar zuid(oost).
Het gebrek aan regen in zuidoost was er al een paar runs, dat blijkt nu gemiddeld uitgebreid naar de drie andere zuidelijke provincies.
Wind: is een beetje gelijk met de vorige runs. Reken erop dat het ECMWF gewoon 2-3 m/s meer wind (gemiddeld) intekent.