Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet ook niet of ik het moet geloven hoor, 2 weken geleden kwamen ze ook met grootte verhaaltjes dat er 30cm sneeuw in nederland ging vallen

Je doet je best en dat waardeer ik ook. Tot nog toe stress ik hem nog niet. Maar niks is uitgesloten wat het weer gaat doen. Ik wacht even tot de 29ste het veranderd constant.

@david t zal
Toch niet van 6 tot 2 regenen zal toch heus wel een uurke droog zijn in dat uur knal ik alles de lucht in

Nog 8 dagen... de afgelopen drie dagen heb ik de modellen/kaarten al wel 10x zien veranderen (windy.com), zowel positief als negatief.

Ik twijfel niet aan de deskundigen hier op het forum, maar er geldt niet voor niets iets als 'er is niets zo veranderlijk als het weer'

Als ik kijk naar buienradar op 30 december maar 8,3 mm en op oudjaar 4,3mm en 3bft dan teken ik daarvoor dan heb ik sowieso een paar uurtjes stoken. Maar het is afwachten.

Een paar maanden geleden (toen er nog veel onzekerheid was over wel of geen verbod) konden we dit alleen maar wensen: dat het weer het enige is waar we ons druk over hoefden te maken met oud en nieuw.

Ik kijk 2 weken per jaar naar de weerkaarten en in de 2e week voel ik mij een soort meteo-jomanda. Iedereen rustig slapen, het wordt perfect stookweer.

Positieve Oper run van gfs voor het slapen

Compleet andere uitkomst met opeens een hogedruk gebied dat komt opzetten. Hopelijk is de Oper iets op het spoor.

Minder wind in de loop vd avond in deze run.

GFSOPEU18_198_1.png

GFSOPNL18_198_9.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan