Ja inderdaad zeg, sfeervol weer, lekker fris en prachtig helder. Duimen maar, altijd iets om vol mee bezig te zijn en waar je nul invloed op hebt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ach, het weer. Wat een drama levert dit topic altijd op de laatste 2 weken van het jaar. Heerlijk om alles om te zien slaan in stress en uiteindelijk op 1 januari bij het gros te lezen ''het viel wel mee, perfect stookweer gehad!''.
Vooralsnog valt er geen zinnig woord over te zeggen. Dat doen we dan maar ook niet. Maar hopen op een koude dag met temperaturen rondom het vriespunt, 's-nachts er net onder, zuchtje wind voor de rook, wat mist om de dag te beginnen en de sfeer te verhogen... dromen mag toch?![]()
wat is eigenlijk het ideale stookweer? Ik bedoel helder en niet al teveel wind spreekt voor zich..maar welke temperaturen zijn het beste? Kan het dan beter vriezen of net boven nul?
Mag van mij ook vriezen, kou hoort er voor mijn sfeer en beleving gewoon bij. Lekker bij het vuur staan om weer op te warmen. En uiteraard kraak helder en een klein zuchtje wind.
Mee eens, echter niet teveel onder nul. Ik kan mij een oud en nieuw herinneren met een gevoelstemperatuur van meer dan -10. Dat was om de 10/15 minuten naar binnen om even op te warmen. Weet iemand dat jaar nog, het was eind jaren 90 ?
dus moeten we het vuur maar wat groter maken![]()
Mee eens, echter niet teveel onder nul. Ik kan mij een oud en nieuw herinneren met een gevoelstemperatuur van meer dan -10. Dat was om de 10/15 minuten naar binnen om even op te warmen. Weet iemand dat jaar nog, het was eind jaren 90 ?
@Torr. Was 1996 volgens mij.Maar heb ze in de 70's nog kouder meegemaakt.
wordt het vanaf de kerst zon beetje weer bollenknijpen
De meeste mensen eten (olie)bollen vanaf de kerst. Wesley knijpt ze.
Nog een weerkundige die een kaartje kan laten zien hoe het weer wordt de 31e? Gewoon voor de lol![]()