Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik haat die zon met oudjaar.
Lijkt wel voorjaar helemaal geen sfeer.
Weinig geknal tot uur gekefen begint nu een beetje te komen.
Carbid dit jaar ook niet.

Hier is het weer donker, treurig en van tijd tot tijd nat. hopelijk klaart het vanavond nog een beetje op.

17:35 uur - Waarschuwing voor mist en gladheid
Er is vanavond en vannacht kans op dichte mist en gladheid. Daar waarschuwt de Meldkamer Noord-Nederland voor via Twitter.

Nevelig is het en met een beetje cat1 is het gewoon een flink mistige omgeving hehe. Nou, hopen dat dat nog ietsje beter wordt.

Eind van de middag en begin avond werd het even mistig in west Brabant. Gelukkig was het daarna helemaal helder en een klein windje. Beste weer sinds jaren gehad.

Op dit moment geldt code oranje in Zuid-Holland en Utrecht wegens lokaal (zeer) dichte mist.
Daarnaast in het hele land code geel wegens kans op gladheid door bevriezing van natte weggedeelten.
Wees dus voorzichtig als je nog de weg op gaat

Eddy.

Op dit moment geldt code oranje in Zuid-Holland en Utrecht wegens lokaal (zeer) dichte mist.
Daarnaast in het hele land code geel wegens kans op gladheid door bevriezing van natte weggedeelten.
Wees dus voorzichtig als je nog de weg op gaat

Eddy.

Foto van mij is Utrecht haha.

Het weer viel alles mee! Klein buitje gehad, maar voor de rest goed stookweer! Rond 1en trok het goed dicht door mist en smog! Hier in de straat was het zicht minder dan 10 meter!

Best weer in jaren (nabij groningen)

Droog, helder, lichte vorst, beetje wind. Van mij een weercijfer 9 voor vuurwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan