Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb toch liever dit weer. Met een flinke bak regen kan je helemaal niks afsteken. Daarbij het is vrijdag, nog 4 dagen tot oudjaar dus Miss komt er nog iets meer wind of bewolking en Miss komt de mist pas na 12 uur. Laten we niet Te nagatief worden. Het kan altijd slechter...

Als je vanuit je flatje heel de stad wil zien, valt het misschien tegen. Maar dat ik mijn eigen vuurwerk niet meer kan zien als ik er recht onder sta, is wel een ander verhaal. Ik wil er gewoon niet aan denken!

Heb toch liever dit weer. Met een flinke bak regen kan je helemaal niks afsteken. Daarbij het is vrijdag, nog 4 dagen tot oudjaar dus Miss komt er nog iets meer wind of bewolking en Miss komt de mist pas na 12 uur. Laten we niet Te nagatief worden. Het kan altijd slechter...

Precies, en we hebben inmiddels ook alweer 3 stressloze dagen gratis en voor niets gekregen. Vanaf het begin van deze week heb ik me namelijk totaal niet druk hoeven maken over het weer (wat ik nu ook nog niet doe overigens).

Is de mist voorspelling ook in geschat op de vuurwerk dampen? Hoop echt dat het een beetje mee valt, zal zwaar sonde zijn als het echt heel mistig is..

Perfect weer wat mij betreft, ik schiet alles in de vooravond zodat ik echt kan genieten. Dus wat mij betreft prima want we hebben geen regen en maar een klein beetje wind.

Nog maar een doosje Blattertanz apart gezet want met windkracht 1 a 2 hier komen die dingen wel erg goed uit de verf verwacht ik!

Het wordt dus vooral afwachten wat de mist gaat doen.
Mist op zich vind ik nog niet zo erg. Zo lang het zicht niet minder dan 50 meter wordt (op het hoogtepunt) kun je in ieder geval je eigen vuurwerk nog redelijk zien. Afgezien van vuurpijlen dan en misschien enkele cakes die erg hoog schieten (zoals gier/fluit cakes met boeket).

Maar zoals David ook al heeft aangegeven, mist is er lastig te voorspellen. Het komt meestal aan op details die pas laat bekend worden en zelfs dan vaak nog lastig blijken.

Eddy.

Las het net ook op omroep Brabant. Hoop dat het meevalt, scheelt enigzins dat ik in de stad afsteekt... hier op het platteland is het meestal wat erger.

Poeh, wel erg spannend dit zo hoor. Hopelijk gaat dit er nog een beetje anders uitzien.

Nou, dat stressloze wat betreft het weer heeft toch 2 dagen geduurd, lekker. :p
We gaan maar weer in de spanningsmodus!

Woon in een straat waar weinig wordt afgestoken, redelijk dicht op de waddenzee= wat meer wind meestal dus maak me niet al te druk vooralsnog

Nieuwe gfs oper:

Wind gaat pas echt liggen na 12ven,tijdens de avond kracht 2 tot 3 schat ik.

Kaartje voor 22:00 uur. Hoe blauwer/paarser hoe minder wind.

GFSOPME12_105_9.png

Hier kaartje 7 uur smorgens op 1 januari

GFSOPME12_114_9.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan