Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe droger de lucht, hoe minder vocht in de lucht dus bij droge lucht zal er minder mist ontstaan. Dus droge lucht is idd beter tijdens oud en nieuw dan 'natte' lucht.
(Correct me if i'm wrong)

Hoe droger de lucht, hoe minder vocht in de lucht dus bij droge lucht zal er minder mist ontstaan. Dus droge lucht is idd beter tijdens oud en nieuw dan 'natte' lucht.
(Correct me if i'm wrong)

Klopt droge lucht bevat minder waterdamp dan vochtige lucht

Vanaf 's ochtends de 31ste allemaal massaal vuurwerkkorven neerzetten in de straten, gaan we Nederland is even lekker 'droog' opwarmen :handsup::bonk:

Het zicht tijdens de jaarwisseling...:thumbsdown:
Ten zuiden van de grote rivieren en in het oosten lijk je nog het beste te zitten.
5e0653a272a33.gif

Dit is voor mij wel een dingetje hoor. Ga je je dikste boxen nu vóór 12 uur schieten, of gok je het erop? Als het meevalt baal ik echt enorm dat ik ze niet meer heb...

Het zicht tijdens de jaarwisseling...:thumbsdown:
Ten zuiden van de grote rivieren en in het oosten lijk je nog het beste te zitten.
Bekijk bijlage 51405

Ik zelf geloof dat wetteronline niet zo want, de nederlandse weersites geven weer aan dat in het oosten van het land het vochtigste is en amper wind dus mij lijkt daar ook zeer grootte kans op mist, maar ik hoop natuurlijk dan heel het land gewoon normaal kan stoken zonder dat klote mist

Dit is voor mij wel een dingetje hoor. Ga je je dikste boxen nu vóór 12 uur schieten, of gok je het erop? Als het meevalt baal ik echt enorm dat ik ze niet meer heb...

Je ziet zelf hoe het ontwikkeld in de avond daar zal je op moeten oordelen. Het is niet dat het opeeens om 00.00 mistig wordt.

Wel lekker klassiek, met die mist als singulariteit, zo vaak het geval. Meestal heb je het dan wat vochtig en heiig maar het vuurwerk prima te zien. Vanaf 00.15-00.30 begint het dan te cumuleren en het zicht zo te worden dat de bombettes in de "wolken" verdwijnen en er geen lol meer an is.

Nou lekker dan, lijkt het er op dat het eens droog en niet te winderig is, krijgen we mist... Dan kun je nog beter een beetje wind hebben...

Hoe groot is de kans dat de weervoorspelling toch positiever kan gaan worden? Of is de laatste berichtgeving al voor 90-100% zeker?

Dat dacht ik dus ook. Gelukkig maar, er is dus nog een kans dat het weer nog beter wordt. Komt goed, heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan