Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik kijk alleen naar buiten. Dramatisch weer, was even naar Knalfords gefietst. Je kan me uitwringen.:shocked:
Maar goed wat vandaag valt?:D

Windkracht 4 is toch sowieso best wel veel?

Gemiddelde windkracht in Nederland is toch maar net windkracht 2? Volgens mij verwaaien vuurwerkeffecten echt al wel vrij behoorlijk bij windkracht 4 toch?

Windkracht 4 is toch sowieso best wel veel?

Gemiddelde windkracht in Nederland is toch maar net windkracht 2? Volgens mij verwaaien vuurwerkeffecten echt al wel vrij behoorlijk bij windkracht 4 toch?

4-5bft is inderdaad al vrij fors.
Vooral gouden effecten krijgen vaak als eerste last van wind. Met de snelheden die ik voor mijn omgeving op de 31e verwacht (4-5bft) houd ik een beetje mijn hart vast voor bijvoorbeeld de golden power die in de straat komt te staan.

De enige ervaring die ik heb met weerberichten is dat ze het weer van morgen nog niet fatsoenlijk kunnen voorspellen laat staan nu al voor oud en nieuw. Maar het zal wel bagger weer zijn net als vorig jaar:mad:

Ook maar even weeronline nagekeken. Regen op de stooklocatie komt pas in de loop van de middag, met maximaal 1,5mm. Op de avondlocatie 0,9mm in de middag en avond.

Beide gevallen staat wel 5 bft, daar ben ik wat minder blij mee. Maar al met al, het kán slechter.

4-5bft is inderdaad al vrij fors.
Vooral gouden effecten krijgen vaak als eerste last van wind. Met de snelheden die ik voor mijn omgeving op de 31e verwacht (4-5bft) houd ik een beetje mijn hart vast voor bijvoorbeeld de golden power die in de straat komt te staan.

Waarom hebben gouden effecten daar meer last van? Ik ben vooral bang voor de waaiers. Ik zat er aan te denken om de Anaconda nog mee te nemen uit losse verkoop omdat ik die bij de voorverkoop vergeten was. Met dit soort windkracht komen die tails echter niet tot zijn recht, dus ik laat die maar liggen denk.

Ik heb ook de Mine en Thunder van Katan, ben benieuwd hoe die zich in de wind houdt.

Waarom hebben gouden effecten daar meer last van? Ik ben vooral bang voor de waaiers. Ik zat er aan te denken om de Anaconda nog mee te nemen uit losse verkoop omdat ik die bij de voorverkoop vergeten was. Met dit soort windkracht komen die tails echter niet tot zijn recht, dus ik laat die maar liggen denk.

Ik heb ook de Mine en Thunder van Katan, ben benieuwd hoe die zich in de wind houdt.

Gouden effecten bestaan voornamelijk uit fijne houtskool, en die waait heel makkelijk weg.

Ik ben overigens ook zeer benieuwd naar hoe de diverse mines en tails het gaan houden zo (relatief) laag bij de grond.

Buienradar geeft mooi weer aan voor omg. Rotterdam :D
0,9mm en per 5 dagen details gewoon de hele dag droog.
Zou het dan toch nog goedkomen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan