Thunder Kingss
VWC lid
Windkracht 4 is binnen de bebouwde kom toch al vrij snel windkracht 3?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
op welke site's kijken jullie allemaal als ik vragen mag?
Windkracht 4 is toch sowieso best wel veel?
Gemiddelde windkracht in Nederland is toch maar net windkracht 2? Volgens mij verwaaien vuurwerkeffecten echt al wel vrij behoorlijk bij windkracht 4 toch?
Windkracht 4 is toch sowieso best wel veel?
Gemiddelde windkracht in Nederland is toch maar net windkracht 2? Volgens mij verwaaien vuurwerkeffecten echt al wel vrij behoorlijk bij windkracht 4 toch?
De enige ervaring die ik heb met weerberichten is dat ze het weer van morgen nog niet fatsoenlijk kunnen voorspellen laat staan nu al voor oud en nieuw. Maar het zal wel bagger weer zijn net als vorig jaar![]()
Helemaal mee eens![]()
4-5bft is inderdaad al vrij fors.
Vooral gouden effecten krijgen vaak als eerste last van wind. Met de snelheden die ik voor mijn omgeving op de 31e verwacht (4-5bft) houd ik een beetje mijn hart vast voor bijvoorbeeld de golden power die in de straat komt te staan.
Waarom hebben gouden effecten daar meer last van? Ik ben vooral bang voor de waaiers. Ik zat er aan te denken om de Anaconda nog mee te nemen uit losse verkoop omdat ik die bij de voorverkoop vergeten was. Met dit soort windkracht komen die tails echter niet tot zijn recht, dus ik laat die maar liggen denk.
Ik heb ook de Mine en Thunder van Katan, ben benieuwd hoe die zich in de wind houdt.
Vooral gouden effecten krijgen vaak als eerste last van wind.
Lekker negatief ben je, het ziet er steeds beter uit... laten we ons hier maar aan vast houden.