Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al ik nu kijk naar 31dec. bij ons..

Is de regen kans 22% 0mm regen..wintkracht 4 en een graden of 8.

Ziet er nu nog heelgoed uit... nog even wachten wat het wordt

31.12.2013
01:00 - 07:00 6°C 1016.1 hPa Zwak tot matig uit zuidwest 4 m/s
07:00 - 13:00 5°C 1015.9 hPa Zwak tot matig uit zuid 4 m/s
13:00 - 19:00 6°C 1013.5 hPa Zwak tot matig uit zuid-zuidoost 5 m/s
19:00 - 01:00 6°C < 1 mm 1010.5 hPa Matig uit zuid-zuidoost 6 m/s

01.01.2014
01:00 - 07:00 8°C < 1 mm 1010.1 hPa Zwak tot matig uit zuid-zuidwest 5 m/s
07:00 - 13:00 6°C 1011.1 hPa Zwak uit zuid 3 m/s
13:00 - 19:00 7°C 1011.7 hPa Zwak tot matig uit zuid-zuidwest 5 m/s
19:00 - 01:00 6°C 1009.2 hPa Matig uit zuid 6 m/s

Ed Aldus weersverwachting

Weer.nl is ook niet heel betrouwbaar.:p

Het zou hier vandaag gaan regenen maar tot nu toe mooi weer hoor.

laat het maar zo als als gister avond zijn het was hier zo mooi helder wat een sterren hemel was het.

Het ziet er voor dinsdag niet echt slecht uit. Ga me nu ook niet druk maken, maandag zullen we het toch pas weten. Weer of geen weer, dinsdag stoken we weer!

Het is alweer veranderd las ik op FPM, denk je echt moet afwachten voor je opeens te positief word...

volgens david geven de runs wat slechter weer af, hele dag windkracht 5, overdags regen, in de avond afnemende wind en nog een regengebied wat over het land trekt.

droge jaarwisseling voor het zuidwesten.
voor diegenen die de hele dag stoken aardig baggerweer :sad: maar voor mij persoonlijk prima.

Tsja wij zitten in het midden, ach ik kan me nu druk gaan maken maar wat schiet ik ermee op. Eerst het vuurwerk maar eens ophalen het komt nu echt zeer nabij. On topic, als het maar droog is en het scenario helder, weinig wind en kou dat vergeten we maar ff en mocht het wel zo zijn, nou ja dan hebben we geluk en dat gun ik uiteraard elke freak.... Ja toch!!!

Voor de 31e wordt hier nu al een tijdje goed weer voorspeld. (7º met wolken en zon, slechts 3% kans op neerslag)
Hopen dat die voorspelling nu zo blijft, kan ik weer mooi genieten.

Het kan nog alle kanten op, maar de vraag is niet of het gaat regenen maar hoeveel.
Het aantal mm verieert in ieder geval van 2 - 5 mm windkracht 4 a 5 is nog te doen.

Denk dat het op dit moment moeilijk te bepalen is, er zal inderdaad regen vallen.

Maar ik vermoed in een dagdeel (beetje hobby maar niet te gek)

Het zou zo maar eens kunnen dat het regent maar dat in de 2e helft van de avond drogere periodes de overhand hebben. Zondag heb je een duidelijk beeld !

Leuk dat je ook een duit in het zakje doet.

Wist dat het een kleine hobby van je is, kwam de naam al tegen op vele weerforums etc.

Klinkt goed.

Denk dat het op dit moment moeilijk te bepalen is, er zal inderdaad regen vallen.

Maar ik vermoed in een dagdeel (beetje hobby maar niet te gek)

Het zou zo maar eens kunnen dat het regent maar dat in de 2e helft van de avond drogere periodes de overhand hebben. Zondag heb je een duidelijk beeld !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan