Het weer op 31 december en 1 januari

Zeer vreemd.. bij mij is het opeens totaal omgeslagen. Het werd eerst beter, en nu opeens windkracht 5 ipv 4 en meer neerslag verspreid over de dag.

Het weer bij ons had het cijfer 7 en nu opeens 3..

op buienradar ziet het er voor hier heel goed uit. Hele dag droog en bewolkt, pas vanaf 23:00 uur kans op wat regen. Wel veel wind, maar ik zou er blij mee zijn ! Hopen dat het zo blijft dus.

Vandaag was het perfect weer, ze gaven geen goed weer aan, heel de dag droog geweest, in de avond wat regen, en nu prachtig helder met een briesje wind! Zo ziet ik het ook graag maandag, en het voelt wel goed, heb er vertrouwen in. :)

Allemaal nog wat vaag inderdaad. Volgens de ene site zit ik hier goed, andere site geeft ons 10mm neerslag. Komend weekend nog maar eens kijken, het wisselt nu nog veel te veel, word er gek van.

Ik heb echt totaal geen verstand van 't weer, en dit geeft die aan voor Deventer; Wind: 6bft - Z-ZW - 11,04 m/s.. Kan iemand mij dit uitleggen?:)
En of dit goed of slecht nieuws is?

Ik heb echt totaal geen verstand van 't weer, en dit geeft die aan voor Deventer; Wind: 6bft - Z-ZW - 11,04 m/s.. Kan iemand mij dit uitleggen?:)
En of dit goed of slecht nieuws is?

Windkracht 6 vanuit het Zuiden, Zuidwesten. Die regen lijkt me 11,04 mm per seconde maar lijkt me beetje veel dus die snap ik nieg haha!

hier al dagen stabiel hoor wind 4 en regen weinig maar wel op de verkeerde timing natuurlijk maar we zijn er nog lange niet :)

Back
Bovenaan