Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja 3 en minder is prima, maar die trauma van afgelopen jaren hangt echt in mijn nek. Begin echt weer de zenuwen te krijgen man pfffWat ik zie is dit vooral ochtend tot einde middag daarna neemt het af naar 3 en verder in de nacht loopt het weer op, dus ziet er eigenlijk best prima uit.
zo ging het vorig jaar toch ook, heel klein window waarin we konden stoken, leek goed en toen viel die window alsnog precies om 12u, jaar daarvoor ook overigensOok al meerdere keren aangegeven; die sites geven het maximum af op die hele dag. Smorgens op de 31e 4bft, daarna afnemend naar 3bft. Op de 1e gaat de wind weer toenemen om 5bft te bereiken in de avond. Tijdens de stookperiode dus 3bft.
En dat is vele malen beter dan vorig jaar! Maar ik begin het gevoel te krijgen dat sommigen het heerlijk vinden om te zwelgen in een soort gevoel van zelfmedelijden.
jij hebt makkelijk praten strijderOok al meerdere keren aangegeven; die sites geven het maximum af op die hele dag. Smorgens op de 31e 4bft, daarna afnemend naar 3bft. Op de 1e gaat de wind weer toenemen om 5bft te bereiken in de avond. Tijdens de stookperiode dus 3bft.
En dat is vele malen beter dan vorig jaar! Maar ik begin het gevoel te krijgen dat sommigen het heerlijk vinden om te zwelgen in een soort gevoel van zelfmedelijden.
Zit hier ook pal aan het ijsselmeer hoor, wij hebben vaak ook een bftje meer. Voor alsnog is het worst case scenario ook gewoon al beter dan wat we vorig jaar hadden.jij hebt makkelijk praten strijder
zo ging het vorig jaar toch ook, heel klein window waarin we konden stoken, leek goed en toen viel die window alsnog precies om 12u, jaar daarvoor ook overigens
Als je jaren lang schijt weer hebt snap ik het dat mensen anders reageren als mensen die dat niet hadden, daar is dit topic ook voor. Goed dat jij alleen maar positiviteit uitstraaltZit hier ook pal aan het ijsselmeer hoor, wij hebben vaak ook een bftje meer. Voor alsnog is het worst case scenario ook gewoon al beter dan wat we vorig jaar hadden.

Leeuwarden rond 18:00uur windsnelheid 10De neerslag geloof ik wel. Maak ik me niet zo druk om. Maar die tyfus wind weer en dat ook echt op de dag der dagen weer toeneemt.
En heel eerlijk (ik weet dat we het hier bijna niet meer mogen zeggen) maar alle weersites geven toch 4/5 bft op voor Friesland (Noord).
Diakak, herkenbaarja 3 en minder is prima, maar die trauma van afgelopen jaren hangt echt in mijn nek. Begin echt weer de zenuwen te krijgen man pfff
zo ging het vorig jaar toch ook, heel klein window waarin we konden stoken, leek goed en toen viel die window alsnog precies om 12u, jaar daarvoor ook overigens
In een deel van de uitvoer (~30%) zien we hierdoor een toename naar 3 tot 5 Bft, in worst case 3 tot 6 Bft. Meeste wind ook dan in de kustgebieden. Qua weerbeeld is dit scanario niet veel anders, al zou de eerder genoemde zwakke frontale zone eerder over het land trekken met op meer plaatsen een aantal buites of een beetje regen zonder dat er grote hoeveelheden vallen (1-3mm).
Bekijk bijlage 1822670