flyineddy
VWC lid
Als het gaat om het glas van de pluviometer, dan liever geen van beide.E.e.a. is ook afhankelijk van aan wie je het vraagt.
De ene ziet een half vol glas,de ander een half leeg glas![]()
Laat die maar helemaal leeg blijven.
Eddy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als het gaat om het glas van de pluviometer, dan liever geen van beide.E.e.a. is ook afhankelijk van aan wie je het vraagt.
De ene ziet een half vol glas,de ander een half leeg glas![]()
Helder, wind tussen oost en zuidoost kracht 2 en tussen 0 en -3…das een 9…..klein beetje sneeuw erbij een 10Wat is voor jou een 9 of 10?
Helder, wind tussen oost en zuidoost kracht 2 en tussen 0 en -3…das een 9…..klein beetje sneeuw erbij een 10
Aan de kust nu een hoop regen en wind volgens buienradar, laten we hopen van niet
Ja dit dus, ik zit ook aan de kust, en daar valt het volgens Buienradar allemaal erg mee.Ik heb voor het gemak even naar Scheveningen gekeken,weet niet waar je woont maar dat is best aan de kust.
En daar staat 3mm regen en windkracht 3.
Als je dit al een hoop vind...
Als je sommige hier leest raken al in paniek bij 0,5 mmIk heb voor het gemak even naar Scheveningen gekeken,weet niet waar je woont maar dat is best aan de kust.
Neem aan dat jij dan binnen blijft?Een heel klein beetje regen interesseert me geen biet.
Nee bij mdf ook netjes blijven zitten om de horsetails te bewonderen.Neem aan dat jij dan binnen blijft?
Voor sommige mensen is 3mm al heel wat natuurlijkAls je sommige hier leest raken al in paniek bij 0,5 mm![]()
Dus op oudejaarsavond sta je met poncho buitenNee bij mdf ook netjes blijven zitten om de horsetails te bewonderen.

Hele avond horsetails stokenDus op oudejaarsavond sta je met poncho buiten![]()
M’n vrouw zegt anders dat het een prima gemiddelde is.Voor sommige mensen is 3mm al heel wat natuurlijk
Wel met grijslontDoe hier een slof groen gele shishing crackers bij en mijn dag kan niet meer stuk![]()
Wel met grijslont
Ik heb voor het gemak even naar Scheveningen gekeken,weet niet waar je woont maar dat is best aan de kust.