EquiTOx
VWC lid
Daar is wel wat meer voor nodig dan alleen koudWellicht krijgen we ook nog een elfstedentocht in januari, heerlijk koud momenteel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar is wel wat meer voor nodig dan alleen koudWellicht krijgen we ook nog een elfstedentocht in januari, heerlijk koud momenteel![]()
Windkracht 3 is perfect, net genoeg wind ok de rook weg te blazen en de effecten blijven intact.Bij windkracht 3 verheug ik me nu al op alle oudjaarscompilaties die er gaan komen.
De laatste jaren alleen maar verwaaide effecten op de filmpjes,dat zal nu eindelijk eens anders zijn.

Dat werd tijd TankZaterdag 27 december … mijn eerste goeie bericht …
Dat voorspelt een stijve bries dan
Kijk, dat is het enige juiste antwoord….voor nu geef ik een 7 voor de avond vanwege een aantal mitsen en maren maar de wind lijkt zich niet al teveel te roeren en mist is ook niet meteen aan de orde in de setting die verschillende modellen ons voorschotelen..Gewoon de verwachting van de deskundige hier lezen en wat verdiepen in de meteorologie zelf.

Buienrader wil ik niet geloven vanochtend droog en nu de hele dag regen, ik zie het wel op 31 december![]()
Oftewel echt koud zijn de kerstdagen in Nederland nog nooit verlopen sinds 1970. Als het 'record' vanaf dan gerekend op een half tamme onvolledige graad onder 0 staat vastgelegd.Bij Tx < -0,6 C de koudste eerste kerst sinds 1970 qua maximum dus.....
Velsertunnel it is!!Neerslag zit er zeker in, als over de hele dag in jouw regio 80-90%. Maar 40% gaat voor 1-3 mm over de hele dag. Dat is niet echt vee. Het meeste zal dan wel weer in de avond vallen. Misschien 1-2 mm Van 18-02.00 uur. Tsja...dat is niet zo fijn maar plenzen is het ook niet. Een paraplu bij de hand is handig. Maar dit zullen we denk ik ook pas na de 27e/28e nader duiden met z'n allen. Is het langdurigere regen, zijn het korte ietwat fellere buitjes?? De hele tijd motregen (lijkt me niet te waarschijnlijk). Verpieterende neerslag op een front onder de invloed van stabiliserende hogedruk? Ik weet het niet.
Wel begint de regen in mijn ogen zo langzamerhand de meest voor de hand liggende negatieve factor te worden.
Al zegt google weer gewoon dat het de hele dag droog is met zonNeerslag zit er zeker in, als over de hele dag in jouw regio 80-90%. Maar 40% gaat voor 1-3 mm over de hele dag. Dat is niet echt vee. Het meeste zal dan wel weer in de avond vallen. Misschien 1-2 mm Van 18-02.00 uur. Tsja...dat is niet zo fijn maar plenzen is het ook niet. Een paraplu bij de hand is handig. Maar dit zullen we denk ik ook pas na de 27e/28e nader duiden met z'n allen. Is het langdurigere regen, zijn het korte ietwat fellere buitjes?? De hele tijd motregen (lijkt me niet te waarschijnlijk). Verpieterende neerslag op een front onder de invloed van stabiliserende hogedruk? Ik weet het niet.
Wel begint de regen in mijn ogen zo langzamerhand de meest voor de hand liggende negatieve factor te worden.
Oftewel echt koud zijn de kerstdagen in Nederland nog nooit verlopen sinds 1970. Als het 'record' vanaf dan gerekend op een half tamme onvolledige graad onder 0 staat vastgelegd.
Al zegt google weer gewoon dat het de hele dag droog is met zon
Al zegt google weer gewoon dat het de hele dag droog is met zon
Vreemd dat die combi leidt tot iets waar in de ensembles 10% kans op is.Hoe Google Weer werkt
Informatie over de weersverwachting op Google Weer
De weersverwachting van Google Weer wordt gemaakt op basis van een intern voorspellingssysteem dat weermodellen en observaties van wereldwijde weerinstanties gebruikt.
Meer informatie over de gegevensbronnen voor voorspellingen van Google Weer:
https://support.google.com/websearch/answer/13687874
- Deutscher Wetterdienst
- Environment Canada
- EUMETNET
- Europees Centrum voor Weersverwachtingen op Middellange Termijn (ECMWF)
- National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA)
- National Weather Service
- Met Office
- Unidata
Zo te zien breit Google gewoon een hoop weermodellen tot een gemiddelde. Neem aan automatisch/computergestuurd.