Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe staat het oosten (Gelderland) er daar voor? Ik snap die kaarten niet zo vandaar de vraag.meer wind voor kust en zuid nederland
Dat is aan de kust helaasTot hoeveel km aan de kust is “aan de kust”. Ik woon bijv in Alphen aan den Rijn, is slechts een kleine 20km
En dan in het speciaal de gemeente Doetinchem he..Hoe staat het oosten (Gelderland) er daar voor? Ik snap die kaarten niet zo vandaar de vraag.
De Nederlandse grensplaats 's-Heerenberg mag ook meegenomen wordenEn dan in het speciaal de gemeente Doetinchem he..![]()
aanstaande maandag wordt het weer een file richting Emmerik vanaf de snelweg, blijft een mooi gezicht al die gele platen richting DuitslandHaha wat heerlijk, flink aantal freaks hier in de Achterhoek! Gezien de chaos sla ik Duitsland meestal over, maar volgend jaar hebben we waarschijnlijk geen andere optie meer. Dan is het ergens toch wel lekker dat we zo dichtbij zitten he..De Nederlandse grensplaats 's-Heerenberg mag ook meegenomen wordenaanstaande maandag wordt het weer een file richting Emmerik vanaf de snelweg, blijft een mooi gezicht al die gele platen richting Duitsland
Eiland tholenVOnd het vorig jaar nogal meevallen hoor. Maar grote verschillen of je nu in Oostkapelle (vlakbij zee) of Middelburg zat. Ik zat toen in Middelburg en erg slecht was het niet. Jaar ervoor motregen en veel wind. Jaar daarvoor de meeste wind. Maar we zaten die keren niet in Middelburg. Waar zat jij?