Het weer op 31 december en 1 januari.

Gelukkig zit de OPER ver boven het gemiddeld van de nieuwe GFS run. Grote spreiding en klein clustertje leden met weinig wind (windkracht 1-2) (meetpunt De bilt)

Spannend weer hoor. Best weer een verschil tussen GFS en ECMWF. GFS geeft windkracht 4 uit het noorden en sneeuwbuien. ECMWF Windkracht 2 uit het westen en droog.. Gezien de hogere kans vuurwerkmist bij windkracht 2 ga ik dan toch liever voor de windkracht 4 en neem ik de sneeuwbuien en gevoelstemperatuur op de koop toe. Ergens in het midden van die 2 modellen mag natuurlijk ook 😆

De Nederlandse grensplaats 's-Heerenberg mag ook meegenomen worden ;) aanstaande maandag wordt het weer een file richting Emmerik vanaf de snelweg, blijft een mooi gezicht al die gele platen richting Duitsland
Haha wat heerlijk, flink aantal freaks hier in de Achterhoek! Gezien de chaos sla ik Duitsland meestal over, maar volgend jaar hebben we waarschijnlijk geen andere optie meer. Dan is het ergens toch wel lekker dat we zo dichtbij zitten he.. 😝

VOnd het vorig jaar nogal meevallen hoor. Maar grote verschillen of je nu in Oostkapelle (vlakbij zee) of Middelburg zat. Ik zat toen in Middelburg en erg slecht was het niet. Jaar ervoor motregen en veel wind. Jaar daarvoor de meeste wind. Maar we zaten die keren niet in Middelburg. Waar zat jij?
Eiland tholen

Back
Bovenaan