Weeronline geeft nu ook regen voor savonds 31e :(
We zijn toch niet van suiker joh? Niet gelijk paniek hoor..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weeronline geeft nu ook regen voor savonds 31e :(

Kou is een emotie en emoties kan je uitschakelen!Kan @Pietje PYRO nou in zijn korte broekie??
Regen doet vuurwerk het niet minder om, gewoon niet voor het stoken al buiten neerzetten...
Daar over gesproken. Mijn zoontje van net 8 komt zojuist thuis met een vlinderbom.. kijk papa! gevonden op het schoolplein.. zojuist laten vernietigen door de plaatselijk jeugd EOD. Opgeruimd staat netjes, en met goede afloopWat plaatselijke buitjes scheelt ook weer de nodige vingers de volgende dag moet je maar denken..

Nieuwe GFS run. Lichte neerslag (in de vorm van sneeuw). Iets aantrekkende wind voor het westelijke deel. Kracht 4, binnenland minder. Wordt in de loop van de nacht zwakker. Temperaturen in de loop van de nacht richting vriespunt of net iets daaronder (oostelijk deel).
Zie nog steeds geen grote beren op de weg. Sterker nog een beetje lichte sneeuw zou ik wel eens feestelijk vinden voor de verandering. Zijn ook geen grote hoeveelheden. 0.5 tot 1mm.
Extra noot: Dit wijkt wel enorm af van het Europese model
Bekijk bijlage 1822006
Bekijk bijlage 1822011
Bekijk bijlage 1822009
Bekijk bijlage 1822012
Bekijk bijlage 1822013
Bedekking om middernacht
Bekijk bijlage 1822014
Bedekking 6 uur (verklaart waarom het in de loop van de nacht kouder wordt).
Bekijk bijlage 1822015

Ik wil niet stoken ofzo hoor, maar suggereer je nu dat Afcajax alleen naar de opers kijkt?Bovendien nog een uurtje of 120 te ver vooruit om er op basis van één operrun wat zinnigs over te kunnen zeggen.
Uiteraard stoken met die handel! In dat bericht en mijn reactie erop kijken we allebei enkel naar de GFS 12z oper van vanavond. In die zin klopt jouw veronderstelling perfect.Ik wil niet stoken ofzo hoor, maar suggereer je nu dat Afcajax alleen naar de opers kijkt?
iemand enig idee waarom de ECMWF nog steeds op maandag 22 dec staat?Bekijk bijlage 1822018

4/5/6 zijn allemaal niet goed, of je moet spul hebben waarvan het je toch niet boeit hoe het eruit ziet..Nogmaals als de wind maar onder de 6 bft blijft ben ik al snel tevreden. En daar lijkt het wel op gelukkig
Een lage 4 is prima landelijk.4/5/6 zijn allemaal niet goed, of je moet spul hebben waarvan het je toch niet boeit hoe het eruit ziet..