Kijk, dit zijn de betere kaarten. Vrij hoge maxima zo te zien. Welk model is dit en hoe scoort ze op de lange termijn?Bekijk bijlage 1821990
Gaat weer lekker eh @Tatanka
Ik was juist van alle serieuze weerberichten aan t genieten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kijk, dit zijn de betere kaarten. Vrij hoge maxima zo te zien. Welk model is dit en hoe scoort ze op de lange termijn?Bekijk bijlage 1821990
Gaat weer lekker eh @Tatanka
Ik was juist van alle serieuze weerberichten aan t genieten!
BAKKEN MET REGEN ONGEKEND.'T is weer zo laat, en wanneer valt de regen? U raadt het al, in de nacht.
Zoiets?WE hebben in NL ook van die lekkere wijven nkdig die het weer presenteren.
www.instagram.com
Besteld via Temu?BAKKEN MET REGEN ONGEKEND.
Je hebt mijn aandacht.
'T is weer zo laat, en wanneer valt de regen? U raadt het al, in de nacht.

Mogen we donderdag en vrijdag dan een weeroorlog voeren? Naar de geest achter de kerstgedachte.Jongens.. Vrede op aard he..
Weeronline geeft nu ook regen voor savonds 31e :(Op basis hiervan kan het ook in de vroege morgen zijn of de middag![]()
Ja genoeg over afkeurcapslocklinksemensen.. ik wil meer over Rachel weten.Dikke prima hoor laat me hier niet afbekken door 1 met Caplocks geschreeuw. Wat pure frustratie betekent. Dan hij aan mij echt een verkeerde Drent